15 dubna 2012

A pár na rozloučenou....

Ještě pár obrázků na rozloučenou s včerejší akcí....
Těch prvních několik fotek mám půjčených....těm jsem nemohla odolat.
Kdo by chtěl vidět další a lepší fotky tak zde. Rozhodně to stojí za to.






A teď moje....





6 komentářů:

  1. Krásné fotky, čmelda nemá chybu, obdivovala jsem ho už v minulém článku, jak dělal v řece holubičku . Ten pejsek je celá naše Špagetka, načisto se mi po ní zastesklo...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No mě zase naší Matyldu, taky nám z dcerou a myslím všem doma chybí....Čmelda byl po celé odpoledne celebritou č.1 nejfocenějším objektem. Však taky kromě Makové panenky měli kostým nejpropracovanější a jeho vozatajské umění bez udidel a na docela malém prostoru té venkovní arény bylo opravdu pozoruhodné. A to nejen v kroku, ale i v otočkách a cvalu.

    OdpovědětVymazat
  3. Vážně nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. Za ty fotky si zasloužíš ty i ten kdo fotil ty první pět hvězdiček. Bohužel jich víc nejde dát. Poslední z vypůjčených a první tvá jsou dokonalé. Prohlížím si je tu už delší dobu a úplněn cítím vůni koní.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný víkend,krásné fotky,tak más zase z ceho cerpat!Preji dobrý start do nového týdne,u nás leje a leje a leje a k tomu jen 3°C,za chvíli zase bude snezit,po tom nádherném breznu,to nestojí za nic!

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Dneska jsem se dozvěděla, že ty fotky fotil Robův syn....jsou opravdu krásné. Dívala ses na ten odkaz? Tam jsou všechny.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....