12 dubna 2012

Fontána.....

Když jsem minulý týden obcházela město a fotila nová vodní dílka říkala jsem, že nejstarší fontána n náměstí ještě není spuštěná. Včera jsem měla něco k vyřízení v bance a koukám fontána je v provozu. Zřejmě procházela nějakou údržbou a tak nebyla spuštěná s ostatními. Čas od času do ní nějací vtipálci nasypou buď krabici pracího prášku nebo nalijí nějaký čistící prostředek a to pak je zahalená pěnou která se rozlétává po celém náměstí nebo do ní nsypou hypermangán a pro změnu je voda fialová. Obojí vypadá docela dobře, jen město pro to jaksi nemá pochopení....

6 komentářů:

  1. Fontána je pěkná.

    OdpovědětVymazat
  2. My ještě jezírka před domem nemáme naplněná, asi chtějí mít jistotu, že nezamrznou, asi i proto nešla i ta vaše fontána.

    OdpovědětVymazat
  3. V Liberci ještě kašny puštěny nejsou ( nebo jsem si zatím nevšimla ).

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Jo, něco jako se dřív scházely pradleny u řeky? Asi by to bylo zajímavý

    OdpovědětVymazat
  5. Fontány mám ráda, Vendy, tahle je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
  6. To je opravdu krásná fontána. Pamatuju si, jak "U tanku" na Smíchově někdo nalil do fontány jar, to bylo dílo.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....