13 dubna 2012

Jen tak ....Dešťová

Ranní deštík zanechal zahrádku příjemně opláchnutou od prachu, a na větvích růží zanechal drobné perličky kapek. Vždycky se je snažím vyfotit, ale nikdy to nevyjde tak jak bych si přála. Nevím kde je chybka, a strašně mne to mrzí, protože to vypadá opravdu nádherně.
A začíná mi rozkvétat forsytie, já vím, že už jinde jsou v plném květu, já mám buď nějakou pozdnější odrůdu anebo prostě je to tady v opičích horách tak zpožděné...






9 komentářů:

  1. Prsí,prsí,jen se leje.....duben vskutku aprílový,delá vsechnu cest svému názvu!A já si bláha koupila slunecník,ale jenom polovicní,pro balkon,jsem zvedavá jak to bude fungovat v praxi,ted uz jenom to slunícko!Moc hezké fotky,pohodový weekend,at ti vse klapne!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kapky z blízka vypadají zvláštně , ale pěkně . U nás dnes neprší , ale na víkend zase hlásí zimu a déšť . To krásné počasí na konci března nám asi jen dalo ochutnat , jak vypadá jaro . Potřebuju do zahrady a nemůžu , protože i když třeba zrovna neprší , tak je hrozně mokro a teplo taky moc není .

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:No jestli to zítra klapne tak budou teprve super fotečky

    OdpovědětVymazat
  4. Ty poslední kapky jsou nádherné (možná že zvětšený výřez?)

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Jo, jo, výřez. To že se tam něco jakoby zrcadlí tak na to jsem přišla při prvním oříznutí, a tak jsem zkusila ještě další. Nevěděla jsem jestli to ještě bude k něčemu vypadat. A u té forsytie jsem se pěkně kroutila s těma bolavejma zádama.... .No fotomagor. A celej den se mi špatně chodí jak to zlobí.

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger14/4/12 02:47

    Patrick  Prtt  volá na bráchu :

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se ty fotky moc líbí, ty kapky jsi zachytila přímo mistrovsky.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:dneska mi to nemyslí, ale počkej příště! a dík za pobavení

    OdpovědětVymazat
  9. Ty kapky se ti povedly, Vendy, krásně se v nich zrcadlí okolí.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....