06 března 2012

Za růžičky lenochod....

Tak to jsem netušila že za ty moje růžičky ještě něco dostanu. A ono jo, krásnej vysmátej a línej lenochod! Milé zviřátko které je mi velice sympatické. I já jsem povahou velmi líná, nejraději se také upíchnu na jedno místo a tam si vegetím, když je důvod tak se taky směju od ucha k uchu jen se přeci pohybuji o něco rychleji, protože se na mě neusazuje ona zelená řasa jak v srsti lenochodů. No, i když dneska mám zrovna tmavě zelenou mikinu strukturou i barvou onu řasu silně připomínající Smějící se....
Díky Hanko, dala jsem si ho tak abych vždycky když si najedu na blog a podívám se na ten vysmátej ksichtík hned dostala o něco lepší náladu. Myslím, že jsem provedla docela dobrej výměnej obchod!

5 komentářů:

  1. Rádo se stalo , hlavně , že ti udělal radost .

    OdpovědětVymazat
  2. Máš tu někde odkaz na ten tvůj každodenní blog?

    OdpovědětVymazat
  3. Projekt třistašedesát pět?

    OdpovědětVymazat
  4. [4]:Takže k záhlaví, ten kalendář už běží od ledna .....tohle je shodou okolností tatík toho mýho fešáčka Bobáška...jo myslíš lenochoda? to je návaznost na ty růžičky co jsem sem dávala. A co se týče 365ky tak už teď po šesti dnech začínám mít hoňku.... .No chtěla jsem se taky podívat, k Mimi, ale ten její blog mě vždycky zablokuje komp až tak, že ho musím vyresetovat. A moc mě to mrzí, páč je to taky fotografka a ženská která mi je sympatická tím, že je taky řádně praštěná

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....