06 března 2012

Já úplně zapoměla......!

....v tom zatraceným daňovým maratónu na to, že včera to byl rok co jsme si s dcerou přivezly domů ten náš poslední zvířátkovský přírustek a náhradu za Matyldu a to Matýska! Kluka jednoho malýho, lumpáckýho....hned si to tu vzal ač nejmenší a nejmladší na povel a všechny se snaží stále stavět do latě, i labíka....a o kočkách nemluvě. A je zvláštní, že všichni si to nechávají bez protestů líbit.

A takhle vypadal po dovezení.....


A takhle vypadá teď.....


Je to prostě exot už od pohledu Usmívající se....

9 komentářů:

  1. Je to exot... A má děsně sympatický kukuč. Krásnej pejsek, ale že by byl takový generál?

    OdpovědětVymazat
  2. Nějak od té doby vyrostl a zesvětlal .   

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Bodejť pod vedením takové dračice jako je VendyW by zesvětlal každý!-:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné štěnátko....takové na hraní...já bych ho jen rozmazlovala,cvičení atd. žádné.Proto nemůžu mít psa...

    OdpovědětVymazat
  5. Je to slaďák...srst má podobnou jako má jiný exot...ten televizní sympaťák, ufon Alf :o)

    OdpovědětVymazat
  6. [1]:Jako každý malý tvor, snaží se v konkurenci prosadit....

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, jak to všechno letí. Tak at' Matýsek dělá radost po mnoho dalších let a to že je nejmenší? Napoleon také moc nevyrostl a velel větší smečce.

    OdpovědětVymazat
  8. Trochu mi připomíná, nevím proč, Zdeňka Nejedlého.

    OdpovědětVymazat
  9. Kdybys řekl cokoli jiného, sůvu, Alfa, vejra, beru. Ale bolševika   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....