16 března 2012

Sluníčko vytáhlo všechny ven....

Musím říct že dnešní den byl přímo exluzivní, myslím si že ani nemá cenu se o tom nějak víc rozepisovat, ostatně u každého z vás tomu tak také bylo. A tak kávička na terase byla odměnou pro nás a hafušáci si mohli konečně pořádně lítat po zahradě a nemuset se při tom brodit kalužemi....a i na nich bylo vidět jakou už mají z toho sluníčka a z toho, že už evidentně to bílé, mokré a studené definitivně zmizelo, radost....
A nakonec si pěkně lehli na sluníčko a odpočívali po tom celoodpoledním honění...





8 komentářů:

  1. Krásní pejsci, líbí se mi,  jakou mají radost ze života a ze sluníčka.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou roztomilí, je vidět , že skutečně mají radost ze sluníčka.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou parádní  koláže, pejsci rozdovádění a moc hezcí, Vendy, v kterém programu děláš tyhle koláže?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Normálně dělám buď v Picase, nebo Picniku, jenže ten by měli od dubná snad zrušit. Tak jsem na fb dostala odkaz na tenhle prográmek. Taky se v něm dají dělat super věci, na něco je lepší než Picnik ale třeba mě vadí, že se nedají změnšovat mezery mezi těmi fotkami, což u P+P jde. Anebo že tady není až tak výběr písma.Ttady jsou ty mezery konstantně daný. Nebo jsem alespoň na to nepřišla. Je to tahle adresa http://pizap.com/pizap.php?width=1680http://....je to taky bezplatný jak Picasa. Ještě mám na vyzkoušení PhotoZoner studio.Tak uvidím, jak se mi bude pozdávat ono.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné rozdováděné psí fotky. Všechny ven nevytáhlo, třeba Jendu neee.

    OdpovědětVymazat
  6. To je škoda, takový krásný dny ....já vím, máš to těžký.

    OdpovědětVymazat
  7. Máš doma hotovej psinec.

    OdpovědětVymazat
  8. Mas aspon veselo!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....