27 března 2012

Pokus o TT č.1....

Když jsem viděla nové TT okamžitě mi naskočila tato písnička....


Myslím, že to je přímo ukázková věc která má platnost stále. A zvlášť v politických kruzích...
Stále asi má většina lidí v paměti klasické Jájíčkování pana Paroubka...taky každou větu začínal slůvkem JÁ....

8 komentářů:

  1. Fredy Kruger27/3/12 18:24

    " Když podívám se mu do očí,

    OdpovědětVymazat
  2. Super, Fredy, moc díky! Jak rváti se psíky?

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle písnička mě taky napadla, ono se to přímo nabízí!

    OdpovědětVymazat
  4. projekttristasedesatpet27/3/12 23:27

    [3]: Naprostý souhlas....je vydařená, ostatně jako skoro všechno od Olympiku, až na pár úliteb tehdejšímu režimu

    OdpovědětVymazat
  5. Ten hajzl už je zase často vidět v televizi. Vyhoděj ho dveřmi a vleze oknem.

    OdpovědětVymazat
  6. O,muj muz taky "zboznoval"Paroubka,ja ho ani tak neznala,tady se vseobecne moc o ceskych politicich nic nemluvi,pan prezident Havel byl vyjimka.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: No jak už jsem tady jednou říkala, tohle ovládají naši politici a všichni kolem nich dokonale....ale taky ho nějak nemáš rád....málokdy jsem tě zažila v komentu rozhořčeného

    OdpovědětVymazat
  8. Olympik je opravdu klasika a mě přesně tahle písnička napadla.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....