22 března 2012

Pěkně začínají rozkvétat....

Není to tak dlouho co jsem se zmínila že už se těším jak mi tu budou různě rozkvétat jarní kvítka. Krokusy už se začínají pěkně snažit, ale už se objevil i první minitrsík bledulek a dokonce jsem načapala i první letošní kvítek rozrazilu...a křivatce už mají poupata....

15 komentářů:

  1. Jaro je pro me nejkrasnejsi rocni obdobi,a cim je clovek starsi tim vic,dokazu se nadchnout z kazdeho kvitku,dnes jsem taky v parku videla cele louky drobnych modrych kvitku a krokusy lezou vsude ze zeme,dokonce na cestickach mezi kaminky!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak rozrazil jsem neviděla , ale viděla jsem kvést devětsil , bledule , krokusy , sněženky , kočičky , sedmikrásky , vřesovec , petrklíče a nějaký plevel .   

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná pohlednice, kde se prodává?-:)

    OdpovědětVymazat
  4. U nás na zahradě !

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Asi jsou, teprve teď jsem si všimla tvé odpovědi.

    OdpovědětVymazat
  6. U nás je jaro trošku opožděné, ještě není vidět moc rozkvetlých kytiček. Ty jsi vyfotila krásné kytky, Vendy, jsou z tvé zahrádky?

    OdpovědětVymazat
  7. Fotíš moc krásné fotky z přírody

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Jo, to začíná kvést moje zahrada. A až začnou ty křivatce, orseje a sem tam nějaká prvosenka....a i ty krokusy ještě budou, te´d jsou na řadě velkokvětý...A pak narcisy, tulipány.... a tím to končí, páč růže mi už definitivně vyhynuli...takže pak převezme vládu plevel

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Ó, tak to velký dík, ale jsou tu větší machři mezi náma blogařema, a ti mají opravdu nádherné fotky....Třeba Hanka v komentu nad tebou.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné jarní obrázky. Mně snad na zahradě letos nic nekvete. X let to Jenda škubal a já jsem se zařekla, že už nic sázet nebudu.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně ti to na zahradě kvete. U nás už některá kvítka začínají odkvétat a doma se zbláznil vánoční kaktus a kvete "jako vzteklej".

    OdpovědětVymazat
  12. U nás už taky sem tam něco kvete, teď to půjde hrozně rychle.

    OdpovědětVymazat
  13. Jediné,co u nás na dvoře krásně kvete, je naše stará Felda

    OdpovědětVymazat
  14. Jako kouzelným proutkem se příroda probouzí.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]:Stačí pár dnů sluníčka a je to takovej fofr....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....