22 března 2012

Opravdu nečekaná návštěva.....

Myslím, že pokud by vám seděla u schodů lyska černá, tak jako dneska mě, tak by jste si taky asi nejdřív řádně promnuli oči, pak se ještě jednou pro jistotu podívali a pokud by tam ten úkaz byl pořád, tak by jste s co největší opatrností vyšli po těch schodech, nákup hodili na zem a svištěli pro foťák. Přesně jak dneska dopoledne já....
A tak jsem se snažila pěkně fotit ze všech stran, ale byla nějaká stydlivá, pořád dávala hlavičku stranou, a tak když jsem si přešla tak aby už jí nemohla dát stranou, konečně se asi naštvala a vzala nohy na ramena....

7 komentářů:

  1. Pěkný úlovek , já vidím lysky tak maximálně na řece , občas se tady vyskytnou , ale většinou jen kačeny .

    OdpovědětVymazat
  2. Já je taky vídám spíš na vodě než u nás u baráku . Ale asi sem zabloudila od řeky nebo přes kopec z přehrady

    OdpovědětVymazat
  3. Lysky jsou hrozně plaché, povedl se ti úžasný úlovek, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je fakt úlovek, to se hned tak nevidí.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Jo, jo, nestává se často, že by mi seděla vodní drůbež u schodů. Vloni nám pro změnu takhle přistály na zahradě kačeny a cápaly si po ní, jako by tu byly doma....házeli jsme jim namočenej chleba a holky dlabaly jak zjednaný

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní úlovek. Máš ty ale štěstí.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....