03 března 2012

Bylo krásně.....

...a svítilo sluníčko a konečně bylo i teplo, a já si seděla na terase a lebedila si. A jelikož jsem jako vždy po ruce měla foťák tak jsem si to sluníčko vyfotila. Tentokrát v loňských květech ozdobné trávy.....


A i nějaké to stínohraní.....



Nedalo mi to samozřejmě nevyrazit alespoň na malou procházku a jak jinak než k vodě a okolo vody.....bydlím přece v Rybníku Smějící se !!!!





A teď hádanka, co že to je.... nápověda nebud, protože to není zas tak těžké.....

11 komentářů:

  1. Ahoj , u nás bylo taky nádherně , my slavily narozky. Vodu máš asi opravdu ráda. Řekla bych , že poslední fotka je voda pod splavem focená na makro . Jestli ne , tak vážně nevím .

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Vodu mám ráda, jsem znamením Ryba a bydlím v Rybníku.....takže? A s tou hádankou? Samá voda!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty první dvě fotky jsou úžasné, Wendy!    Líbí se mi i třetí stínová. Na té poslední je nejspíš led, žeby přímo na rybníku?

    OdpovědětVymazat
  4. Ta třetí a vodopád se ti krásně povedly.

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotky. Ta poslední-není to náhodou led?

    OdpovědětVymazat
  6. Také bych řekla led, ta modrá mě mate

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:To je přepad z přehrady, a nazoomovanej na max optickej zoom a ještě udělanej výřez....sice oproti minule už teče víc, ale pořád to není to co vždycky na jaře bývá, ještě je na přehradě led a z lesa taky ještě ne úplně všechno pryč....ale už je slyšet na dálku víc....

    OdpovědětVymazat
  8. Ty první 2 fotky jsou super.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky se mi libi nejvic ty prvni dve,a ta modra,je to splav?

    OdpovědětVymazat
  10. Na to, abych hádala, jsem tady pozdě. My také v sobotu slavili. Všímám si, jak už se ti zelená tráva, u nás je to zatím vše do hněda.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....