03 března 2012

A troška barviček.....

Aby mi to kafe chutnalo ještě víc, vzala jsem si k němu na stoleček kytičku růží,které mi včera muž koupil. A když tak na ně krásně svítilo sluníčko tak jsem jednu každou vyfotila....a ty barvičky krásně na tom sluníčku svítily....tak vám je taky dávám pro radost....



12 komentářů:

  1. Krásné , škoda , že tyhle skleníkové dlouho nevydrží . Taky bych chtěla mít tak galantního muže , aby mi nosil ve všední den růže .

    OdpovědětVymazat
  2. Wendy , máš u mně na blogu malou pozornost .

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: No jo, není to sice pravidlem, ale čas od času takhle uloví nejen nákup ale i nějakou kytí

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: I když vloni jsem dostala tyhle skleníkovky na Valentýna, a když umřela 20. února jezevčička, tak tu poslední jsem jí dávala na cestu sebou....takže vydržely docela dlouho....

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou opravdu nádherné barvy, Wendy. Růže mám ze všech řezaných kytek nejraději. Kytku dostávám jen k narozeninám, ty se máš!   

    OdpovědětVymazat
  6. Jedna hezčí než druhá. Že by měl mažel špatné svědomí?

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: K narozkám jsem dostala hrnkové Anturium.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ty Růže jsou super.

    OdpovědětVymazat
  9. To musela byť nádherná pestrá kytica. Ani si nepamätám, kedy som naposledy dostala kvety

    OdpovědětVymazat
  10. Jůů, náádhernééé růže. Miluji růže. Škoda, že mi je nikdo nenosí.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: milá Mimi Tulipánová, naozaj veľmi rada by som sa pozrela na tvoj blog, ktorý musí byť veľmi zábavný a tuším, že mi dve bychom si aj rozumeli, lebo zme skoro aj rovnako staré, či skôr rovnako mladé i zaujmy máme rovnaké, no žial bohu, ak sa naňho pripojím, vytuhne mi celý počítač a ja sa dál nepozrem, ba musím celý komp znova reštartovat....

    OdpovědětVymazat
  12. Výborná koláž, krásné růžičky!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....