02 března 2012

Voda.....

Vzhledem k tomu, že jsem kvůli Projektu 365 hledala nějaké téma na dnešní fotku, a napadlo mne že pátek = konec týdne a vůbec konec něčeho tak i já skončila definitivně se zimou a zimní výdobou na oknech. Sundala jsem věnec ze dveří a ještě naposledy mi doma krásně zavonělo jehličí, ale pak jsem ho jak Moranu bez milosti hodila do popelnice.....


A jak jsem šla hledat dál, zastavila jsem se opět u splavu. Na řece už nebyly žádné kry a u splavu se pěkně převalovala a pěnila a točila.....











S ostrostí to je zase sice na štíru, ale.....

7 komentářů:

  1. Voda pekne divoka,doufam,ze tece dost daleko od domu?Pekny weekend

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No není až tak moc blízko, ale když si stoupnu do vchodu tak na ten splav vidím . I tobě hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky nafocená voda

    OdpovědětVymazat
  4. U nás taky je taky už řeka bez ledu a je kalná a uhání mi skoro pod okny . U nás sice zůstala hluboko v korytě , protože má 4 m hluboké regulované koryto , ale tam , kde má koryto mělké , docela věřím tomu , že se vydala z břehů na výlet .

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, u nás ještě pořád světýlka v okně ...sousedi si musí myslet, že nám slušně řečeno hrabe ale my  máme moc rádi  to namodralé světlo . Voda je nafocená moc hezky ale vypadá strašidelně

    OdpovědětVymazat
  6. Připomnělo mi to: "Holka modrooká nesedávej u potoka!"

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Kamarád takhle jednou nainstaloval na vánoce světýlka do stolu se skleněnou deskou a už mu tam zůstaly....alespoň se prej v noci nepřerazí o psy....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....