20 února 2012

Vzpomínka....

Dnes je to právě rok, co nás nečekaně a naposledy zarmoutila naše jezevčí lady Matynka. Odešla najednou a zbyly po ní krásné vzpomínky a fotky. ...
Sice se brzy našel její nástupce Matýsek ale každý pejsek je originál a žádný další není stejný...

Byla jsi naše sluníčko a děkujeme ti, že jsi nám dávala tak moc radosti.

6 komentářů:

  1. Z obrázků čiší spokojenost a maximální péče... Snad se mají všichni v tom psím nebi alespoň tak dobře...

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný pejsek , taky by se mi stýskalo.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: No musím uznat, že bych se v příštím životě chtěla narodit psem u nás . Vlastně všechno je u nás těm potvorám chlupatejm uštěkanejm podřízeno. Dokonce jsem rezignovala na něco, čemu se říká upravený domov a na všelijaké drobnosti, kteréí se mě líbí....protože s tím naším zvěřincem to nejde. Ale prostě bez nich to taky nejde

    OdpovědětVymazat
  4. Někdy mě to taky zlobí, ty komentáře, ale s tím sekáním koukám nemám problém jen já, taky se mi to teď dost často stává. A nemá tuchy proč.

    OdpovědětVymazat
  5. To je mi moc lito,ja jsem meho prvniho pejska ani nemohla oplakat protoze zemrel taky necekane zaroven s moji mamkou.Uz ted mam starosti jak to bude az odejde moje hafinka,uz je ji 14 a pul!Dalsiho pejska si uz porizovat nechci,ale bez psa?Nevim,nevim jak to dopadne.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Zajdeš do útulku, tedy předpokládám že v Německu jsou taky a uvidíš že nebudeš vědět kterýho dřív . Jak jednou pejskům propadneš, zjistíš že k tobě prostě patřej. No dala mi holka pro změnu pěknej předčasnej dárek k narozkám. Pět dnů před mými a přesně na své....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....