20 února 2012

Hudební mňamky .....Filmové melodie

Stejně tak jak mám ráda swing a leta dvacátá, dobu lehce před a po nich, tak mám slabost pro filmy pro pamětníky. Kristián, Eva tropí hlouposti, filmy dvojice V+W, Dívka v modrém, Noční motýl, Hotel Modrá hvězda.....jó, dá se říct že co film to kýč, ale ta hudba!!!! Takže některé si dneska ráda s vámi připomenu....

A hned klasika klasik Kristián, Oldřích Nový a Jen pro ten dnešní den. Jeden z nejúspěšnějších Nového film a melodie R.A. Dvorského....
Krásná Hana Vítová a její Noční motýl....

Život je jen náhoda....pravdivé tvrzení! Zvláštní je, že ve filmu kde zazněla hrály ony dvě zlaté rybky které se líbily V+W herečky které samy velice dobře zpívaly, Hana Vítová a Ljuba Hermanová, ale hlasy které je zpívaly patřily zcela neznámým zpěvačkám Anitě Schlesingerové a Jožce Srbové.....


Dívka v modrém a nádherná Lída Baarová a opět s Oldřichem Novým....


Nezapomenutelná melodie Slunečnice, Inka Zemánková, Lišáci a Hotel Modrá hvězda...


Z duše mi mluví tento komentář...já s ním naprosto souhlasím, ženy byly Ženy a pánové prostě oslňující a ochota, galantnost a slušné vychování patřili k naprosto normální výbavě každého gentlemana.


Pokud odmyslíme všechny špatnosti této doby,jak krásná musela být. Ženy se odívaly jako ženy a muži-velmi galantní pánové, kteří se k ženám chovali vždy s úctou a s náležitou něžností. Miluji staré filmy a hned bych se do této doby přemístila.

Lze k tomu dodat ještě něco? A poslední z toho obrovského množství krásných filmových melodií minulosti z kterých je tak těžké vybírat. Kdo by neznal Muži nestárnou a Jana Pivce v roli svůdce tří generací žen...Madonno, má....a zároveň malá pocta těm našim herečkám o kterých se dá opravdu říct že byly STAR...








14 komentářů:

  1. Diky za krasne vzponinani,melodie a pisne znam,ale nevedela jsem z kterych filmu to je.Hlavne "Zivot je jen nahoda"a"Slunecnice"jsou nesmrtelne!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jo, jo jedna větší perla jak druhá....a co jich je!

    OdpovědětVymazat
  3. To byla doba! Všechny tyhle melodie mám moc ráda, takže děkuji za připomenutí.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Já už asi někdy s tou fascinací tou dobou jsem jak prdlá, ale nemůžu si pomoct. Vždyť vznikaly tak krásné věci v té době, v architektuře, hudbě, malbě....

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že už tehdy neqičel Míša David...nebo Helenka...o ty byla ta doba ochuzena...

    OdpovědětVymazat
  6. Také mám ráda léta třicátá. Že to těm ženským tenkrát ale slušelo? Byla to vážně moc hezká a slušivá moda. Tedy pánové byli sice roztomilí a galantní,ale oproti dámám mi moc sexy mi nepřipadali Spíš jako legrační strejdové, pan O.Nový mi doufám promine

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:Ani by snad nemohli, asi by je v těch kavárnách brzo vyprovodili . Davida jsem nesnášela vždycky, už jako mladá ale Helču v době Golden Kids jsem fakt žrala....O to víc mne pak mrzelo jakým směrem se vydala. Ale to byl problém více našich zpěváků, ne každý prostě snesl být odstaven od kariéry....

    OdpovědětVymazat
  8. Swingová doba byla úžasná. Mám doma i staré desky.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné písničky a hezké vzpomínky Vendy, díky. Pro nás stejně rozené, dokonce skoro na den, jsou to krásné vzpomínky, že?   

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná připomínka galantních časů.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Na neděli druhou hodinu když ty filmy pro pamětníky vždycky začínaly....a jak jsem vždycky seděla na sedačce jak přibitá a koukala. Ani pozdějc jsem si to nenechala ujít. A je zvláštní, že na tyhle starý filmy ač už jsem je viděla xkrát se vždycky ráda podívám znovu, ale na ty nový když je opakujou tak maximálně jedna repríza a dost. A pak starý černobílý český detektivky, ty taky můžu. Třeba Třináctej revír anebo snad nejoblíbenější Nahá pastýřka i ty ze sedmdesátejch let. Sice je to trochu prča, ale má to něco do sebe...

    OdpovědětVymazat
  12. [10]:Ovšem podstatně drsnějším....

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: To je pravda, ale tak krásné melodie tam většinou neslýchám

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Středověká muzika má taky něco do sebe, i když spíš ta chrámová....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....