18 února 2012

Fotohrátky 2....

Další ze zajímavých efektů kterými se dají dělat věci jsou efekt Termokamera, Dvojí barva a Hvězdý efekt. Dají se velice dobře použít u portrétu. A ještě jedna věcička se kterou se dá vyhrát u portétů je tzv. Kreslený portrét. Vypadá to zajímavě jak na černobílé tak na barevné fotce. Takže je libo ze sebe udělat Terminátora, zombie, dvoubarevné něco, milovníka hvězdných sfér či animáka, není problém!


6 komentářů:

  1. [1]: No teď po tý viróze to tak trochu vypadá. Zvlášť po tom co jsem nebyla vlastně pořádně díky těm mrazům venku....tedy včera poprvé.

    OdpovědětVymazat
  2. Andy Varhola zdravi!Jinak ta zlutomodra vypada nejlip

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle úpravy nejsou pro mě. Jsem ze staré školy.   

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Che, tuhle poznámku o stylu Andyho Warholy jsem tam původně měla, ale říkala jsem si, že to srovnání je moc domýšlivé tak jsem jí vypustila. Ta dvojbarevnost se dá dělat ve všech možných kombinacích a všechny vypadají zajímavě. A hlavně tam jsou naštěstí vidět jen oči a to se přiznávám na sobě snáším nejlíp

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....