13 února 2012

Co uvízlo v siti Sítí.....Dalí

Pro mne je jméno Salvator Dalí spojeno s extravagantním a kontroverzním malířem a výtvarníkem jehož tenké dlouhé kníry vytočené nahoru zná jistě každý. Méně již, přiznávám, znám jeho dílo, snad jen návrh pohovky ve tvaru smyslných rudých rtů, či z různých artefaktů poskládaný portrét americké předválečné filmové hvězdy Mae West. O to víc mne překvapily tyto jemné a snové obrázky, které mi přišly na mejl....







8 komentářů:

  1. Některé z těchto obrázků jsem už viděla, jsou opravdu něžné až snové. Překrásné fantazie.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ještě jich mám v zásobě nějakých 25...

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné! Opravdu jak ze sna.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou krásné to bych neřekla , že maloval takové obrazy, znám ho více méně jen podle jména.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou to nádherné obrázky. Opravdu jsou od Dalího? Jsou přímo snové...

    OdpovědětVymazat
  6. Tady na tom wíbku vědí, jak na mě - Pink Floyd, Vangelis, pejsci, a teď "můj" Salvádor...!? Co dál?!

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:s názvem Dalího fantazie mi to přišlo, neznám pplně celé jeho dílo, tak předpokládám že je to od něj

    OdpovědětVymazat
  8. Byl jsem v jeho muzeu ve Španělsku, ale neřekl bych že jsou od něho. Je to na něj moc velkej kýč.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....