14 února 2012

Když peklo zvrací.....opravdu příhodný název

Tak jsme se pokochali krásou melodií od Vangelise a teď něco, z čeho mi běhá mráz po zádech...a krev nezvrací jenom peklo ale obrazně i já....a když tohodle pána vidím na bilbordech spolu s Nesmrtelnou tetou Helenou tak úpím a ne tiše ale hodně nahlas....Kam si to dospěla země takových velikánů jako Smetana, Dvořák, Mysliveček a jiní....

Jo a jak jste na tom vy, když tohle vidíte a slyšíte?Usmívající se

16 komentářů:

  1. Nevím proč ho přirovnáváš ke klasikům...  vždyť je to jen kýčová reklama pro Novu a aspoň ukazuje jaký je to spolek.

    OdpovědětVymazat
  2. Opravuji se - Dvořák, nikoliv Dvořík.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Nepřirovnávám ho ke klsikům, spíš je mi stydno že v zemi kde tito klasici skládali a živořili se najdou lidé kteří někoho takového poslouchají a chodí na jeho koncerty. Brrr, strašná to představa, toho hopkajícího obtloustlého individua, fujtajbl.....a že z toho profituje....

    OdpovědětVymazat
  4. Tvá žádost není vůbec drzá, naopak mi polichotila. Ale já laye prostě neumím. Na to je grafimachr Labanda a nebo Dincie. To jsou uznávané veličiny ve tvorbě designů. Já umím jen dílčí efekty podle návodů. Tak se nehněvej.

    OdpovědětVymazat
  5. Tady bych si dovolila použít citát z jednoho z Troškových filmů: "Jdu blejt, velebnosti."

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: No mě to připadlo právě po té krásné hudbě jako ohromný paradox k čemu se dá hudba taky zneužít...o to víc ten hnus vynikl....

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně jak píše Signoraa. Velebnosti, jdu blejt

    OdpovědětVymazat
  8. Kamaráda do deště také nemusím, nikdy jsem neměla ráda jeho písničky. Co naplat,jedna generace na něm vyrostla. Že nám ale zestárl,diblík jeden.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Kolotočář holt v sobě nikdy krev nezapře !!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Jak se to, prosím vás, vypíná...!

    OdpovědětVymazat
  11. I když ten diblík, když byl mladej, tak měl písničky docela pěkné, chytlavé.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Tam je vypínání na tom videu . Jen doufám, že to zaznělo jen při té jedné snídani, a že nám to nebude TV Nova předkládat jako svůj rodinný klenot při více příležitostech. Ostatně co se týče "vkusné a inteligentní" zábavy na této stanici vždy s tím byla na štíru, ale tohle už je opravdu nad míru

    OdpovědětVymazat
  13. Pokud si vzpomínám, dělal před volbami i reklamu Paroubkovi.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Na to se dá říci jedině svůj k svému. Nebo jinak bratrstvo Kočičí pracky.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]:Vždyť to je taka takovej Kočkokamarád, tak aby se nedali dohromady

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....