06 února 2012

Brněnská výstava obrazem....

V sobotu fotil můj syn, ale jelikož si nevzal svůj foťák, tak ten můj mu připadal no tak trochu podřadnější a tak těch fotek není tolik. A navíc nějak si ten můj digitál vůbec nerozumí s osvětlením v hale a tak většina fotek bylo dožluta jak kdyby všichni byli po žloutence....



Tady to je hemžení těch čtyř šampionů. Pejsek úplně v předu v sobotu vyhrál, ten stojící za jedničkou byl druhý, a ten poslední hořčičák skončil třetí. V neděli to bylo naopak...


Posuzování na stole....verdikt? Všechno perfektní, jen moc klenutý hřbet....


A to je už nedělní příprava....




To je nácvik postoje aby se narovnal opticky hřbet....


Začátky úspěšné výstavní kariéry bývají někdy těžké....sám voják v poli, v tomto případě kruhu....


Běžný frmol kolem kruhu....


Čeští, tedy domácí Čeští šampioni.... byl tam vlastně ještě jeden, ale ten šel pro jistotu v jiné třídě....a taky hořčičák. Je zvláštní jak se za ty čtyři a půl roku co se pohybuji po výstavách zěnilo barevné složení. Ze začátku to byl samý pepřák a jen tu a tam hořčičák. Teď je to naopak, převládají hořčiční jak psi, tak feny a zase pepřáci začínají být vyjímka.


No zatím to nevypadá na to, že by se měl Dezzi stát vítězem....


Natáhnout, natáhnout....to na mne gestikulovala Mirka naproti mě....Ať vypadá rovně! Stejný verdikt jak v sobotu, perfektní, jen moc klenutý hřbet. Na tom se shodlo Švédsko s Finskem jednotně.


Zde je posuzován důvod poprasku a protestů, italský šampion.


4 komentáře:

  1. Chudáci malí , tahají je za ocásky.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Není to tak strašný, spíš je jen trochu přidržujeme aby byli psíci pěkně v lajně

    OdpovědětVymazat
  3. A stejně bych nechtěla být na jejich místě...koupat se, česat, jezdit po výstavách, aby na mě sahali cizí lidi a čuměla na mě půlka "národa" ...

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak to já se ještě docela držím při zdi, jedu tak na max. 10 výstav za rok, jsou tací kteří jsou tam každý víkend a když ne u nás tak v zahraničí. Jenže to jsou opravdu chovatelé, lidé kteří mají chovné stanice a proto potřebují psy prezentovat. Jak u nás tak venku....Je pravda, že venku se hned zaregistruje když se objeví někdo nový, viděla jsem to v tom Rakousku....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....