06 února 2012

A Brno naposledy, živě....

A nakonec atmosféra výstavy live....




Amoje premiéra.....a asi i derniéra v pokusu o předvedení i jiného plemene


A jak to má vypadat správně....


Tolik můj sobotně nedělní archív. Měla bych ještě dostat fotky od Roba, který mi v neděli také fotil tak jestli dorazí podělím se.....

5 komentářů:

  1. No to doufám, že se podělíš!

    OdpovědětVymazat
  2. Podívala jsem se díky tvým předchozím článkům, fotkám a videím do Brna na výstavu. Bobeš je opravdu fešák a ti chrti jakbysmet. Ještě jednou gratuluji k umístění.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: No v podpadcích to bylo opravdu něco! Normálně se přezouvám do nízkých bot, ale tohle jsem nestihla a musela jsem ve vysokejch....a podělím se až dojdou, což ovšem bude asi trvat delší dobu...

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Ale pro mě by to nebylo, pokud nemusím, rychleji jak chůzí se nepohybuji

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....