11 ledna 2012

Tchýně, pomsta a uzený.....

....jsou nejlepší studený.... To jsem kdysi kdesi četla už nevím kde. Jestli v knížce, nebo v nějakém časopise či jen tak někde načmárané na zdi nevím. Ale nějak mi to zůstalo v podvědomí a teď to vyplulo na povrch. Za sebe mohu říct, že s tchýněmi jsem vždy vycházela bez problémů, spíš naopak, obě mne dost hýčkaly a rozmazlovaly.... ale asi to bylo tím, že jsem nikdy nemusela s tchýní bydlet pod jednou střechou a když, tak jen velmi krátký čas.
S tím uzeným je to částečně pravda, ale já dávám přednost uzenému teplému.... voňavému a čerstvě vytaženému z udírny.
A teď ta pomsta. To už je oříšek. Nejspíš to znamená, že pokud se mám někomu pomstít musím to dělat s chladnou hlavou a rozmyslem aby bylo dosaženo opravdu kvalitní pomsty která se navíc neobrátí proti mě. Či že si mám nejdřív všechno rozmyslet a teprve pak jednat? Také se říká, že pomsta je sladká... Já nevím, nejsem člověk pomstychtivý tudíž ani s pomstou nemám žádné zkušenosti, nebo alespoň s pomstou s velkým P. Takové ty drobné pomstičky ve škole sice nějaké byly a jak se tak probírám pamětí právě mi došlo, že byly z "horké" hlavy a vlastně na nic. To když jsem se spolužákovi chtěla pomstít tím, že jsem mu chmátla po učebnicích a vyhodila je ze třetího patra školy na dvůr a vedle stojící zcela nevinný spolužák prohlásil, že sice jó na efekt pěkný, leč ty učebnice byly jeho... nebo když mne stejný spolužák vyprovokoval svými stupidními řečmi k tomu, že jsem ho zlila kýblem vody a on zareagoval tím, že se na mne vrhl s takovou tou širokou železnou lopatkou na smetí a chtěl mne s ní bít do hlavy. Naštěstí jsem si dala před obličej ruku, takže jsem to odnesla "jen" rozseknutým palcem....
Čímž se dostáváme opět k tomu, že mstít se máme s rozmyslem a chladnou hlavou aby se pomsta neminula cílem a zároveň jsme se nestali její obětí.....
Pravdou je, že spíš jsem vždy byla pozorovatelem pomsty někomu jinému a jejího výsledku než že bych já byla mstitelem. Tedy tím fyzickým, tím kdo tu pomstu vykonává. Mstitelem myšlenkovým a hlavně snovým byla a jsem stále za to excelentním. Ale opravdu jen ve svých myšlenkách a snech dál nikomu dalšímu netlumočených. Tam se mstím, o jé, jak já se mstím. Zorro Mstitel je proti mě slabej odvárek. Pomsta stíhá pomstu, oběti jen nestačí zírat jak se jim rozpadá všechno čeho doposud dosáhli.
Je to takové malinké odreagováníčko, a když se ráno vzbudím jsem zase svěží a s radostí vstupuji do nového dne.
Na pomstu jako takovou prostě nemám ani žaludek a ani nervy a říkám si, že síly na ní vynaložené raději napřu jiným směrem. Jak už jsem říkala, nejsem člověk pomstychtivý...
Ale varuji vás, nesnažte se mě nějak hóódně moc naštvat, protože pak v tom případě pomsta bude strašná!!!!!!!


14 komentářů:

  1. Ano, snovou/myšlenkovou pomstu znám... Jako těžký cholerik jsem se naučila krotit právě díky ní. Kdykoliv jsem měla pocit, že dotyčného nejspíš brzy umlátím záložkou od knížky, přehrála jsem si v hlavě, co všechno bych mu nejraději řekla a udělala... A najednou jsem se cítila mnohem líp

    OdpovědětVymazat
  2. Já spoléhám na boží mlýny....

    OdpovědětVymazat
  3. joo kdyby ty boží mlýny nebyly tak zatraceně pomalý.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:Ve snu člověk dokáže opravdu hodně a ta pomsta bývá velice, velice sladká a sofistikovaná .

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Přišla jsem letama na to, že nemelou! Ale věřit musím..., co také zbývá!

    OdpovědětVymazat
  6. Jo v hlave by se to mstilo!!!Ale v realnem zivote to neni tak jednoduche...

    OdpovědětVymazat
  7. No někteří lidé k tomu mají docela dobré buňky a mají to jako životní cíl....

    OdpovědětVymazat
  8. S chladnou hlavou se má dělat většina věcí, nejen plánovat strašnou pomstu. Musím se přiznat, že mě ty vyhozené knížky náramně pobavily.

    OdpovědětVymazat
  9. Na každou svini se vaří voda!

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: I tak se to dá říct

    OdpovědětVymazat
  11. No já bych zdovolením oponovala, na každou svini se voda nevaří a boží mlýny si melou, jak se jim zachce, moc bych na to nespoléhala. Takže,co si člověk neudělá sám......

    OdpovědětVymazat
  12. Dobry clanek, hezky blog, podivas se na muj webik?

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Pane bože, zasvinit mi třicet šest článků jedním a tím samým odkazem na stupidní blog tak tomu říkám výdrž....díky ale nechci znát ani jestli zanikne svět v roce 2012, ani Jestli mne má rád a už vůbec ne si přivydělávat nějakým stupidním letadlem!!!!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....