21 ledna 2012

Tak tihle jsou opravdu plyšoví!....

Mnohokrát se mé tchýně nebo mých rodičů známí ptali, když viděli u nich Bobešovu profi fotku z výstavy, jestli to je plyšák nebo opravdu živý pes. Dceřin kolega z práce zase prohlásil že to zvíře vypadá jak z Kinder vejce. Tak tihle dva ale opravdu plyšoví jsou.....a ráda bych věděla kde se dají koupit. No vždyť si to vezměte, nemusí se krmit, nemusí se trimovat, nevenčí se, nemusí se česat, koupat a při tom jsou jak živí!

7 komentářů:

  1. Podívej se někam do hraček , tam mají plno " živých " zvířat.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tady se obávám že ne, tyhle psi neznají lidi ani normálně natož aby byli jako plyšové hračky. Původně jsem to měla na zdi na fb od jedné dandíkářky z Ruska, tak buď jestli tam anebo jestli to vůbec není její práce....

    OdpovědětVymazat
  3. Ti jsou nádherní. Mám se ti po nich mrknout?

    OdpovědětVymazat
  4. Ale cesat se musi! Drive jsem mela plysoveho yorkshiracka a toho jsem hrozne rada cesala!

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou bezva plyšáci.Už vidím vnoučata,jak by je tahala.....

    OdpovědětVymazat
  6. Tihle krásní plyšáci vypadají opravdu jako živí. Je fajn, že se teď vyrábějí takové hračky. Byly časy, kdy se nedalo rozeznat, jestli koukám na plyšového medvěda nebo nosorožce!   

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: No jo, jenže já nevím kde . Jsou opravdu něco . Jen jim dát výstavní vodítko a hurá do kruhu!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....