21 ledna 2012

Co vás dokáže inspirovat ?.....

Zase jsem neodolala, stáhla si jeden obrázek a dávám ho do fóra s tím že mne napadlo, co vás někdy "nakoplo" k tomu, že jste se začali něco učit, dělat nějaký sport nebo se věnovat nějaké jiné činnosti. Stačil by vám k tomu třeba jen článek nebo obrázek ? Či rada nebo pozvání k té určité činosti od známých nebo kamarádů?


A co takové ježdění na koni? Smějící se

6 komentářů:

  1. Jasně, stačí, že vidím nějaký krásný uháčkovaný, upletený nebo jinak vytvořený výrobek a mám chuť to zkusit taky. I když ti nazí mladíci na koních mne vůbec nelákají.   

    OdpovědětVymazat
  2. Sorry, ale tohle mně teda vůbec neláká.   

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tak si to představ opačně, samé baby .To by se ti líbilo víc? Víš ty co dokáže jízda na koní s horními partiemi?

    OdpovědětVymazat
  4. Hm, tak to taková krásná mladá těla těchto fešáků mě lákají. Lakají mě stejně, jako lákají mladá krásná těla děvčátek či skoro dětí pány v mém věku a dokonce se s tím ani netají a píší o tom a chlubí se jací jsou borci, že mládí zvládnou!

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, já jsem zase fanda do výroby sladkostí, jak vidím nějaký recept, hned mám chuť ho vyzkoušet!   

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Jéžiš...to bude můj konec, sladký miluju ale musím jít s váhou dolů kvůlivá páteři a s takovejma blogama to jde hodně, hodně blbě . Ale podívám se, ne že ne.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....