18 prosince 2011

Smutná zpráva.....

Mezitím, co jsem psala svoje povídání o Tiché noci, nad Hrádečkem se rozhostilo ticho a smutek. Dnes ráno tam ve spánku zemřel bývalý prezident Československa a České republiky pan VÁCLAV HAVEL....
Myslím, že se nemá cenu moc rozepisovat, co tento člověk dokázal jak pro naši demokracii, ale i jaké renomé díky němu získala naše zem v celém světě. Je jen smutné, že se u nás začíná na tu dobu zapomínat a ono heslo Láska a pravda zvítězí nad lží a nenávistí se začíná silně profanovat. Byl to šlechtic srdce a duše, když ne rodem....

Requiescat in Pace.....

7 komentářů:

  1. Ano, před hodinou s touto zprávou přišli naši pacienti,že to prý hlásili v rádiu. V zápětí jsme si tuto zprávu ověřili na internetu.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: A víš co je šílený? Jak jsem teď četla fb tolik mladých lidí ho nenávidí a dává mu za vinu to jak to teď u nás vypadá. Zpovykanci, kterejm nedochází že za to, co dneska mají, za možnost volného cestování, toho, že můžou studovat v cizině, že ho můžou beztrestně urážet vděčí v první řadě jemu a ostatním lidem kolem něj? Kruci co se tedy vlastně dneska ve školách učej? Dřív se zatloukal v dějáku 68 rok a teď snad 89? Nedovedu si to jinak vysvětlit....

    OdpovědětVymazat
  3. Zase spam-prosím vytáhnout     

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Tedy po pravdě, jsem zhnusená z dnešních mladých....té nenávisti k osobě pana Havla, tak to mne hodně zaskočilo. Omílají pořád jen dokola jak s ním začalo ničení naší země. Jenže ta už byla ničená čtyřicet let bolševikem. Fráze jak vystřižené z bulváru, žádné vlastní myšlení a už vůbec nechuť poslouchat, že tohle všechno co oni mají a znají nebylo vždy u nás samozřejmostí....Hnus...a smutek, tak to alespoň cítím já....

    OdpovědětVymazat
  5. Napsala jsem komentář k Tiché noci.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....