16 prosince 2011

Rok se sešel s rokem......

Dneska je to přesně rok, co jsem se osobně poznala s jedním super člověkem, který pro mne hodně znamená a který mě i dost během toho roku pomohl jen tím, že je a že tam někde existuje člověk kterému můžu navalit na hlavu své problémy a který mne bez řečí vyslechne. Vynikající kamarád a přítel, pejskař,koňák srdcem i duší, poradce i kritik. Poznali jsme se vlastně díky netu a blogu. Takže vlastně se zhmotnil jeden z mých virtuálních přátel. Budu doufat že se mi podaří aby se zhmotnilo i víc z mých blogových přátel, a že i v nich se mi podaří najít takové dobré kamarády a přátele, kteří můj život zase o něco obohatí. Ať už o nová setkání, nebo seznámení s novými koníčky a zajímavými věcmi které je baví.
Takže, milý Wiki, dík za ten bohatý rok a za ty krásné chvíle ztrávené na ranči u tvých krásných koní....

Napadlo mne jakou písničku jako poděkování, a nevím proč mne napadla tahle. Vím že to není zrovna Wikiho parketa, ale zase taky vím, že od Václava Neckáře miluje některé písničky.... a ty dvě tedy jsou pro něj....




10 komentářů:

  1. To je moc hezke,a Vaclav je muj idol z mladi,

    OdpovědětVymazat
  2. Přátel, ať virtuálních , nebo skutečných není nikdy dost. Ať ti tedy to přátelství vydrží.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja by som sa s nikým z internetu nestretla ani za stotisíc rokov a s ochrankou po boku . Tohto speváka ja teda ale fakt nemusím, no .

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: ,máš pravdu, není, a každý takový přítel se vyvažuje zlatem

    OdpovědětVymazat
  5. Spadlo to jako spam - prosím vytáhnout         

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám písničky Vaška Neckáře ráda.Teď je dobře,že se mu podařil hit-Půlnoční. To už jsem nečekala, po té jeho nemoci.Mladí mají jiný vkus a jiné idoly.Ale čas vždycky ukáže,kdo "zůstane" a kdo se "někam ztratí".

    OdpovědětVymazat
  7. Taky si pochvaluji blogové, pro změnu, přítelkyně.

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Já mu to taky přeju, jako zpěvák byl vždycky ohromný.... . Jen málo zpěváků,zpěvaček a skupin se udrží na špici tak dlouho aby ovlivnilo několik generací. Jsou a zaplaťpánbůh za to.

    OdpovědětVymazat
  9. Seznámit se s člověkem po netu je výhra! Tedy pro mne ano!V dnešní uspěchané době, kdy není čas na nic, člověk musí pracovat a nezbývá čas na zábavu - je to jediná forma jak najít nové přátelé. Znám ze svého okolí dokonce tak šťastné náhody na netu, že z toho vzniklo nejedno šťastné manželství, nejedno přátelství. Nedávno se mi ozvala kamarádka z dětství, že se seznámila přes počítač s pánem a bude se pozítří vdávat! Co dodat? Gratulovat a držet všem, kteří volí jinou volbu přátel jako Alis, palce, ať je také tak spokojená jako my, kteří jsme našli na netu skutečné přátelé!

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Já můžu jen a jen souhlasit, a říci jen to, že jsem za to seznámení ráda.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....