28 prosince 2011

Poučky prapředků jsou nevyčerpatelná studnice....

Takže opět jedna super poučka, kterou naši předkové nám ženám vdaným, či se na vdavky chystající zanechali......Úžasný,Překvapený!!!!!!


No nebyli sladcí, ti naši prapředci ???

17 komentářů:

  1. Asi na tom něco bude. Moje ex trpěla nespavostí.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já taky, ale z důvodů nadměrného hluku, který můj muž vydává svým chrápáním....

    OdpovědětVymazat
  3. To psala nějaká žena , kterou znísilnili, nabo za¨přisáhlá feministka.

    OdpovědětVymazat
  4. Ale mě se vždycky tyhle poučky děsně líběj    .Strašně se jim nasměju....

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Anebo to byla nějaká závistivá stará panna

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je hodně dobrá rada.

    OdpovědětVymazat
  7. To je dobrý...       

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:Čéče, zatím mi nic takovýho nikde nepřistálo, ale jestli něco objevím tak okamžitě dám do placu . Ale když to vezmeš prakticky, tak se to vlastně dá aplikovat jak mužský tak na ženský....

    OdpovědětVymazat
  9. Byli sladcí. Když vidím tu poučku, je vůbec div, že jsme jako národ nevymřeli.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Tyhle retro věci mě vždycky dostávaj...

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Mužům by se nestalo , že se jim protějšek s sexu nelíbil. Protože když se žena muži nelíbí , tak asi těžko o ni bude usilovat, i kdyby ona chtěla sebevíc. A navíc otočit se zády , to by už vůbec nešlo.

    OdpovědětVymazat
  12. Propána, proč si na to nezhasli, když se jim dělalo špatně?

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Skvělá připomínka...Malkieli, vidíš? A to si chtěl radu pro muže . Naprosto jednoduché a geniální!!!! i když na té fotce si to vcelku užívají...oba....

    OdpovědětVymazat
  14. Ptáš se kdy je pro mne časné ráno. Vstávám mnohem později, ale toho rána jsem tam někoho vezl. A co bych pro ni neudělal, když jsme probděli noc.

    OdpovědětVymazat
  15. I tobě krásný příští rok, hlavně zdraví, protože bez něho pak i láska pokulhává.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: A vidělas někdy ty obludky před hranicema? a taky se s nima spousta chlapů vyspí.... Až mne to udivuje .

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....