18 listopadu 2011

Když je tak šeredně, tak něco pěkného na pohled....

....a tím je poslední série obrázků bonsají....
pokud se vám líbily stejně jako mně jsem ráda, že vám alespoň trochu zpříjemnily den....


Mně nejvíc udivilo to, jak se podařilo udělat ty dvoubarevné azalky, je mi jasné, že to je naroubované, ale jak je to pěkně udělané že to vypadá nenásilně....

11 komentářů:

  1. Hezký weekend,teď je zase pro změnu u nás hezky,ale díky za krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se nám to nějak střídá jak na houpačce. Taky hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Hana Hávová18/11/11 15:15

    Bonsaje jsou nádherné i když nekvetou . A když jsou kvetoucí, tak o to jsou hezčí.

    OdpovědětVymazat
  4. U nás je pekne . kvety ja rada nemám, veľké trápenie pre moju alergiu .

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Tak to ti závidím , dneska zase hnus šedivej. To je pak těžký, když je alergie, já si nedovedu představit že bych nemohla mít žádné kytky ve váze, protože já strašně moc ráda dostávám kytky, jenže mi je skoro nikdo nedává, a když tak jen k narozkám. A při tom bych je ráda dostala i jen tak, mimo....

    OdpovědětVymazat
  6. Tak nevím, ale po cestě do Prahy mi svítilo sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: No jo, to mám za to jak jsem se všem kteří na FB psali jak je u nich šeredně chlubila že u nás je krásně .Teď se to obrátilo a všichni se kochají jen já mám zase šedo

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: U mne nahoře na Novodvorské už mlha padla, i když Praha pode mnou se v ní stále topí.

    OdpovědětVymazat
  9. Bonsaje jsou krásné. Když to někdo umí, je to nádhera. Já, ač jsem milovník květin, bonsaje jsou mimo mé možnosti. Měla jsem jednu a utrápila jsem jí. Tak se každoročně kochám u souseda, který je na jaře dává ven. Má jich asi 50.

    OdpovědětVymazat
  10. Dobry clanek, hezky blog, podivas se na muj webik?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....