14 listopadu 2011

Dneska se sluníčko opravdu vytáhlo....

....a při západu rozehrálo barevnou show. Chvíli to vypadalo spíš jak
polární záře než západ slunce...


16 komentářů:

  1. Tedy Vendy,to jsou naprosto boží fotky!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Vy se máte!prostě božské,já sedím jenom u počítače a jenom doufám,že zas bude dobře a teď taková nádhera!Dík!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Však jsem letěla s foťákem ven, div jsem se nepřerazila . Včera kvůli těm letadlům, a dneska kvůli tomuhle

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Alesúpoň se nemusíš nikam trmácet a pěkně v klidu se doléčovat

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, že jsi tam tu fialovou barvu zase přičarovala na těch stránkách, kde upravuješ fotky?-:)))

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Kdepak, takhle to opravdu bylo !

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké, takhle rudé to tady bylo v sobotu, není to náhodou Rudá záře nad Kladnem?

    OdpovědětVymazat
  8. To těžko, leda že by hořelo nádraží ve Třebové .

    OdpovědětVymazat
  9. Hana Hávová14/11/11 22:40

    Jednou zažila podobně rudý západ slunce a druhý den už od rána to pěkně fučelo . No to nevadí , aspoň to odfouká tu příšernou inverzi.   

    OdpovědětVymazat
  10. Fredy Kruger15/11/11 00:17

    Čím se to živí Wladymyr Wotlasska ?

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Nefouká, a zase je sluníčko, alespoň u nás jo.Ale zase pěknej mrazík. Dneska už ale nefotím .

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, to je náádhera...viděla jsem včera podobný, ale neměla jsem u sebe foťák a bylo mi to MOOOC líto.   

    OdpovědětVymazat
  13. To k vám přišlo ze severu taky jsme tu teď takové západy, a dokonce i východy, slunce měli.   

    OdpovědětVymazat
  14. Takové krásy můžete posílat častěji, ale zimu a sníh si klidně nechte doma . A jak se ti líbil nesvatě svatý Martin na černobílém koni? .

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné fotky. Já ted' o takovéhle zážitky přicházím a proto se o to víc kochám tou krásou u tebe.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....