14 listopadu 2011

Satisfakce Matýskovi....

Abych napravila ten minulý lehce groteskní portét Matýska, coby ježek-číka, tady je pár obrázků na důkaz toho, že to je pejsek zcela normální a roztomilý Mrkající....





15 komentářů:

  1. Fešák. Vidím, že taky má nejraději, jako každý pes, postel paničky.

    OdpovědětVymazat
  2. Zvědavě kouká , jestli si zase někdo z něho nedělá legraci. Tentokrát , Matýsku asi ne , tady jsi fešák.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: To oni všichni....dneska se na mne urazil Bobeš, protože jsem ho nechala spát v obýváku...abych se už konečně vyspala. Čtyři noci má tiky z rozdrbanýho boláku na krku, při kterejch sebou hází jak při elektrickejch šocích. A když takhle po tobě skáče dvanáct kilo, žádná slast....

    OdpovědětVymazat
  4. Je prostě kouzelný!!A 12kg to nic není,ale když je jich víc?kde spí páneček?Můj dřívější pes pánečka vždy vyštěkal z postele,hlavně když se vrátil pozdě večer z kanceláře!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásnej pejsek, i Betka ráda do postele.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: No to je fakt, lepší je když po člověku skáče tak..., 85 kilo? Co myslíš Vendy? - :)))))))

    OdpovědětVymazat
  7. Netrefilas, o něco víc... Ale jak chci spát, tak po mně nesmí skákat ani muška       

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Proto je nová postel o dvacet cenťáků širší, aby jsme se vešli všichni . Jenže normálně s námi Bob nespává, to vždycky jen když je nemocnej nebo ho něco bolí. Jinak si okupuje v ložnici křeslo. A do něj! nechce muže pouštět ....

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Aby ses nepřidal, co ?

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Díky Pavle, snažila jsem se o humor-:), ale Vendy hned myslí na něco hezkého, že? - :))

    OdpovědětVymazat
  11. Jen se nedělejte, OBA!!!!!       

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Koukám, že tady je veselo... Já jsem raději, když po mně nikdo neskáče. Mně je z toho pak smutno.   

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Na někoho, beruško, na někoho ...

    OdpovědětVymazat
  14. Dobry clanek, hezky blog, podivas se na muj webik?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....