18 října 2011

Znovu na ranči Loučka....

Tak po necelém půlroce jsme s dcerou zas vyrazily za relaxem a uklidňující přítomností těch krásných zvířat zvaných KONĚ....Stejně jako v květnu byl nádherný slunný den, jen jaksi teplota byla o hodně nižší, tak o dvacet stupňů. Jestliže v květnu jsme se pařily v tričkách z krátkým rukávem, včera to bylo na zimní bundu. A tak jsme ani nevyrazili na projížďku v koči, jak měl kamarád původně v plánu, ale asi po dvou hodinách jsme skončili na kafi a dortu v Tišnově v cukrárně. Ale i tak to byl krásný a příjemně strávený den....




Jak Melis tak Rimrík měli ohromnou chuť se hned po tom, co se dostali na jízdárnu vyválet....





Omlouvám se, ale některé fotky nejsou zcela podle mého gusta, nějak jsem nemohla vychytat to správné nastavení, tak jsou některé méně ostré než bych si přála...

6 komentářů:

  1. Mně se líbí, to já se omlouvám za mnohem horší fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Přidala jsi si na stránku jinou fotku a heslo CARPE DIEM - pročpak?

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Takže vlastně patří i tobě... Carpe diem

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: No fotek mám v zásobě ještě víc , tak můžu měnit jak hrdlo ráčí, byly dělány pro jednoho člobrdu. A to heslo patří všude, i do normálního života komukoli. Vydařilo se a i dcera se odreagovala, zvlášť následnými nákupy v Brně v Globusu

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsou pěkné, neomlouvej se.... Moc se mi líbí. Krásný relax.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se ty fotky také líbí. Ti koně jsou nádherní a já ti docela závidím.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....