15 října 2011

A je to tu.....

....a co? Mrazíky! Včera jsem lítala jak utrženej plakát po schodech nahoru a dolů a snášela ze zahrady všechny květinky co tam byly na léto. A stejně jsem zjistila, že fuchsie už trochu mrazík přelíznul. Tak strašná škoda to zas nebyla, stejně je okamžitě ostříhávám aby se na nich nedrželi škůdci. Jediné co jsem nechala na oknech byly truhlíky s begonkama a pelargonkama. Ale bohužel dneska byl už mráz silnější a begonky mi pomrzly. Také se nic neděje, mají se zazimovávat stejně až po tom, co přemrznou. Jen mi ale došlo, že už opravdu začíná ta horší část roku a to definitivně. Takže jsem ostříhala ty smutné zbytky z včerejší krásy a postupně je nanosím také nahoru na přezimování. A to samé i pelargonie. Některé si nařízkuju, tedy pokud nebyly zmrzlé už moc a jiné ostříhám aby se jim lépe přezimovávalo.... A budu se těšit na příští jaro a ten blázinec okolo.

12 komentářů:

  1. Taky nemám ráda uklízení kytek před prvními mrazíky. Je mi jich líto...tak krásně kvetou.... A už se těším na jaro, nemám ráda zimu....

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsme to stihly na poslední chvilku, já jsem včera taky odnosila zbytek kytiček domů. Už aby bylo zase jaro

    OdpovědětVymazat
  3. Carpe diem,můj syn mě s tím překvapil,že si to nechal vytetovat,ale má pravdu a latinu měl ve škole,takže by tomu měl rozumět!Tady "zatím"nemrzlo,je nádherně ale zima.Krásný weekend i u vás.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No vidíš, a to jsem pořád přemýšlela co si nechám vytetovat na krk já....a sluníčko se sice snaží, leč už síly nemá .Alespoň že svítí....

    OdpovědětVymazat
  5. Mně to nehrozí, zahrádku nemám a v bytě jen kaktus, který se o sebe postará sám.

    OdpovědětVymazat
  6. Ráda bych text k písni "Chlupatý kaktus mám tak rád..."

    OdpovědětVymazat
  7. Ach jo, teď už jen zima, zima, kabáty a stejně mi bude i přes čepici fučet na uši. A tma. No pěkné vyhlídky. Ještěže pak přijde jaro

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:Tak to se máš, jseš nazatížen tím zahrádkářským šílenstvím které popadá dvakrát do roka nás . A kakus taky pěkně umí kvést, pokud to není odrůda která kvete jednou za sto let .

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Ten můj kvete častěji, aspoň letos kvetl.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Já jen aby to nebylo jak v tom filmu "Kaktusový květ" .Což mimochodem byl perfektní film .No kdybys jel, tak se ozvi....

    OdpovědětVymazat
  11. Tak čtu,že s tím uklízením na zimu je to všude stejné......Jarní práce kolem květin jsou radostnější.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Tak přesně tohle dneska při těch závěrečných úklidech bazénu a altánku pronesla dcera. Už aby jsme to dávali nazpátek ven ....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....