18 září 2011

Zatím nejúspěšnější výstava.....

Stejně jako vloni i letos jsem měl podzimní maraton tří výstav za sebou. Tuto sobotu jsem měl poslední výstavu z těch tří a to 20.Moravskoslezskou národní výstavu v Brně. Byl opět krásný sluníčkový den a i moje výsledky byly víc než sluníčkové. Dostal jsem vlastně všechna ocenění která jsem mohl dostat, včetně třešinky na dortu a to bylo ocenění BOB, což je vítěz plemene. Možná jen to tak trochu snižovalo to, že nás dandíků bylo málo, a to velice málo, vlastně jen čtyři. Za kluky jsem byl sám, jinak tam byly tři dorůstající konkurentky fenky. Odchozeno jsme měli coby dup, a paní rozhodčí jsem se tedy líbil moc, sice nejdřív si na můj účet zažertovala, tím že mne nazvala obludou, ale pak mi dala všechny ty krásné tituly. Jen čekání na odpolední soutěže bylo dost zdlouhavé a nakonec se ani žádný další úspěch nekonal....
Vloni na téhle výstavě byl naprosto stejně úspěšný můj bráška Bredík, takže taková začínající tradice vítězství brášků Prokopáků....



Jeden portrétek....


A teď momentky z výstavy....



Moje konkurentky v kruhu....jedna se předvádí, druhá je ještě u paničky na přípravě....



Předváděla se i Česká národní plemena, v tomo případě Českoslovenští vlčáci. Dřív se tito psi chovali pouze a jedině pro potřebu Pohraniční stráže, nesměli do civilního chovu. Vznikli křížením Německého ovčáka a karpatské vlčice. Po vlčích předcích zdědili vytrvalost a tvrdost, po psích zase snazší ovladatelnost. Po revoluci se chov dostal i k normálním "civilním" chovatelům a dnes jsou oblíbeným plemenem. Opravdu vypadají jak vlci, ale jsou to velmi zvědaví a přátelští psi....
Z odpolední soutěže, bohužel rozhodčí neukazoval na nás, ale vždy na psa těsně vedle. O tomhle rozhodčím je známo, že nás přízemáky nemá moc v oblibě, dává přednost teriérům vysokonohým. Ale nevadí, zatím to byla naše nejúspěšnější výstava i tak....
20. Moravskoslezská národní výstava psů Brno, V1,CAC,CAC ČMKU, NV, BOB. Rozhodčí Olga Dolejšová, Česká republika

13 komentářů:

  1. Šikovný pejsek, gratuluji k ocenění BOB! :) Líbí se mi i ti vlčáci, jednou jsem takhle viděla jednoho běžet v Krkonoších a fakt jsem si myslela, že je to skutečný vlk.

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy není důležité přeci vyhrát, ale zúčastnit se. A vy jste metál dostali, tak co? Škoda,že nejsou výstavy na ty tvoje kočičky, kanárky, Žaka a ostatní, možná i na manžela a děti. Věřím, že by se umístili stejně dobře! Pod vedením tvým to přeci ani jinak dopadnout nemůže Takže také gratuluji a jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji. Já byl jednou taky na výstavě psů, jako návštěvník, a bylo zajímavé pozorovat jak se ty paničky točily kolem svých psů a jak je čančaly.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Díky moc, je to za tři roky náš první...

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Jsou opravdu nádherní a to vlčí dětictví z nich úplně čiší. Ale opravdu jsou to přátelští psi. Kdybych ještě někdy chtěla velkého psa, tak bych asi sáhla po těhle domácích vlcích.Moc se mi vždycky líbili a líbí. Ještě ale víc vlčí je Saarlosův ovčák. Má podíl vlčí krve ještě vyšší.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj promiň za reklamu,ale....nemohla bys mi napsat nějaký otázky do videoodpovědi ?  

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to opravdu moc gratuluju. Konečně se zadařilo.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: No vidíš, tak alespoň můžeš i když nejsi pejskař, že si "u toho byla". A to bylo pro ty vojáky?

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Myslel jsem to Vendy všeobecně a díky za fotky, jsi moc hezká holka, snad mohu říct holka? Současně jsem dostal na mail fotky sebe od své milé neznámé a zhrozil jsem se jak vypadám. Čas se na mne zkrátka podepsal a člověk si to ani neuvědomuje. Takže nevím, budeš asi překvapená až se potkáme.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné  fotky. Gratuluji k ocenění. A fakt Ti to moc sluší. Jsem ráda, že Tě "vidím". Snad někdy i naživo.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: No kluk asi ne , to bych si všimla, nicméně holka už taky ne, padina mi na hřbetu sedí jak přibitá

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Nevím, jestli to bylo pro vojáky, ale chodil s nimi pravidelně na cvičák. Zřejmě asi jo. Já pořád přemýšlím o tom, jak se jmenoval ten druhej člověk.  Mám hlavu děravou.

    OdpovědětVymazat
  13. článek: Zatím nejúspěšnější výstava - ta první fotka..portrét.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....