19 září 2011

Matýsek na výstavě....

Nejsem pes "papírák" tak mám od veškerého vystavování pokoj. Nemusím být koupán, fénován, načesáván či jinak upravován. Když naše panička takhle skáče okolo Bobeše, jsem z toho vždycky nervózní a snažím se za ním dostat na stůl, kde vždycky při tom sedí...Ale výstavě jsem přeci jen neušel, tedy spíš té náladě kolem. Když měl Bob svojí klubovku vzali mne Ondra s Luckou, kteří jeli pro paničku na chatu, sebou.
Bylo to spousty nových zážitků, ať už cesta autem, seznamování s chatou a okolím, nebo i samotná výstava. Tady to bylo pro mne nejzajímavější. Tolik různých pejsků, pachů a zpráv jsem ještě pohromadě neviděl. Panička měla obavy, že budu zlobit, na pejsky se utrhovat a budu se chtít s nimi prát, ale já její obavy brzy zahnal. Jsem přece jen slušně vychovaný pes a ne nějaký dravý lajdák. Chodili jsme s Luckou po výstavišti, koukali co kde je zajímavé a vždycky na chvíli jsme zašli za paničkou s Bobím jak jsou na tom oni. Někdy už toho chození ale na mne bylo dost, přece jen jsem ještě štěně, tak jsem se na chvíli natáhl a pozoroval cvrkot kolem sebe....








Ale u Lucky mi přeci jen bylo nejlípMrkající

5 komentářů:

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....