13 června 2011

Výstava Zemská koruna.....

Moje před prázdninami poslední výstava byla za humny, v Lanškrouně a byla to Speciální výstava teriérů při Krajské výstavě Zemská koruna. Je to taková pohodovka, kde se nás dandíků sešlo osm. A to ještě největší zastoupení měla Vlaďka z Hořic, které šli tři pejsci z její stanice. A také její pejsek Elf ze Zvičínské stráně vyhrál jak svojí třídu, tak BOB a stal se i juniorským vítězem speciální výstavy teriérů.
Já jsem šel ve třídě s Nikitou vom Parkwald a jak elegantně zní jeho jméno, tak byl také jako elegantní nazván paní rozhodčí a vyhrál třídu šampionů. Paničce bylo od začátku jasno, protože já měl srst už na hranici přerostlosti a když se rozhodovalo kdo z nás je hezčí, vyhrál uhlazenější Nikita.
Takže mne teď čeká zase otrimování a čekání na to až dorostu, abych zase v září mohl vyrazit na výstavy už zase jako pěkný a elegantní pes - šampion. A mezi tím budu mít krásné dva měsíce prázdnin, kdy se budu moct vyvalovat kde a v čem se mi zachce.....
P.S. Omlouvám se za zhoršenou kvalitu fotek, ale můj foťák začal zničehož nic stávkovat(zřejmě také kvůli nějakým reformám) a tak se fotilo náhradním.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....