02 května 2011

Jsou mi čtyři měsíce.....

Mates
Jsou mi čtyři měsíce a jsem lump....to alespoň o mě tvrdí panička, páneček i Lucka. Ale jsem hodný lump, běhám a skáču jak na pérkách, a s ostatními jsem velký kamarád. Na zahradě jsem v sedmém nebi, když si tam tak chodím a čenichám co je kde nového. Už jsem se i trochu naučil štěkat na kolemjdoucí, ale úplně až k plotu běžet jako to dělají Báča a Bobeš se ještě bojím. A když naproti začnou štěkat ti ohromní psi, co tam mají, tak se honem běžím schovat k paničce. Ráno už nechávám paničku spát i déle, dost už dlouho vydržím nečůrat, tak si můžou pomalu užívat s pánečkem i delšího spaní. Proháním kocoury, a s Jutýskem se žereme stejně jako kdysi se s ním žral Bobeš, když byl stejně staré štěně jak teď já.


Mates
....na sluníčku na terase se vyvaluji stejně rád, jako to dělala Matylda.....
Mates
.....prý jsem i velmi fotogenický, jak mi všichni doma tvrdí......
Mates
....tahle kupa plyšáků je sice společná, ale když chci spát, tak si jí zaberu jen já......
Mates

4 komentáře:

  1. Krásné a mazlící štěňátkom které mi připomenulo našeho jezevce, kterého jsme měli před lety.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jsem zvědavá co se z něj nakonec vyklube, ale už teď je vidět, že někdo z hodně blízkých příbuzných byl drsňáček. Takže to bude jezevčík dlouhosrstý drsný.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: však je to taky parádní objekt k fotografování

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....