04 května 2011

Beze slov....

7 komentářů:

  1. Ahoj všichni! Zvu vás na můj blog a mých dvou poníkách! Chtěli bychom se s někým spřátelit.Každý týden máme novou fotosoutěž! Zapojit se může každý,a to nejen koníci ale i psi,kočky atd...budeme se na vás těšit na www.dva-ponici.blog.cz !

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj všichni! Zvu vás na můj blog a mých dvou poníkách! Chtěli bychom se s někým spřátelit.Každý týden máme novou fotosoutěž! Zapojit se může každý,a to nejen koníci ale i psi,kočky atd...budeme se na vás těšit !

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné jabloňové kvítky, zdalipak přečkaly mráz?

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, přečkaly, přečkaly, ale co nepřečkalo tak to jsou třešně tady na chatě a že by jich bylo ....ty květy jsou podtatně odolnější.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera. Líbí se mi název "Beze slov"...i lidé kolikrát beze slov řeknou mnohem víc a pravdivěji..než slovy..Jsou jsou nedokonalá...

    OdpovědětVymazat
  6. Dík...nezastírám, že mi dělá velkou radost když se mi objeví nový čtenář/ka kteří jdou i do starších článků a obrázků. Takže vítej.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....