30 března 2011

Už jsme všichni jedna tlapka.....

Tak po více než čtrnáctidenní mé přítomnosti v novém domově, jsme s Báčou a Bobešem jedna tlapka. Řádím s nimi jako bych tu byl odjakživa a učím se od nich i spoustě věcí. Třeba nadšeně štěkat před dveřmi na chodbě když nás panička pouští ven, stejně rychle jako oni splachtit ze schodů a hnát se za sousedovic micinou, která k nám chodí číhat na myšky, a taky se motat pod nohami paničce nebo Lucce, když je čas na jídlo a panička nám ho rozděluje do misek. A ráno, když se brzy budím, protože jsem přece jen ještě moc maličký a nevydržím tak dlouho nečůrat, si moc rád s Bobešem hraju. I když jemu se to moc líbí, panička je proti, protože přitom děláme rámus a oni s pánečkem si ještě trochu chtějí přispat. A taky jsem byl pasován na nejchytřejší štěně ze všech, které tu byly. Já totiž jediný přišel na to, jak se dostat sám a bez větší námahy k paničce na postel. Všichni ostatní totiž čekali až povyrostou a vyskočí tam, ale já si to beru přes poličku v nočním stolku na kterou se bez námahy dostanu a pak se už jen odrazím a vyškrabu na postel . Jen dneska jsem to trošku venku přepísknul se zvědavostí, a když jsem si chtěl hrát s rybkami v takové zvláštně průhledné části zahrady, spadl jsem do něčeho studeného a divně nestabilního, o co se nedalo packama vůbec opřít a dostat se tak z toho pryč. Panička naštěstí pro mne hned sáhla a za velkého hudrování a hubování mne vytáhla ven. Ono to bylo jezírko s vodou a vůbec mne to neuneslo a nedalo se po tom chodit.....Tak mě zabalili do ručníků a usušili na sluníčku, a já se pak té divné části vyhýbal jak to šlo.
A když si lehnu s Bobešem do pelíšku, tak si tam hovíme a já mu vyprávím vtipy a Bobeš se jim směje.....


Matýsek

6 komentářů:

  1. Senzační Bobešova vysmátá fotka!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Asi tě muže teď přemlouvá ať nosíš dlouhé vlasy.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To myslíš kvůli tomu obrázku na krku? Ani ne, už se smířil.Já mu řekla, že on je sice motorkář duší, ale holt tu kérku mám já. Vždycky časem vyhnije, a pak je v pohodě. Stejně bych to udělala zas....

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Viď? Že to vypadá takhle dobře jsem zjistila až když jsem ty fotky stáhla do počítače.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,dneska začala bleskovka budu ráda když se jí budeš ůčastnit máš hezký blog nechceš se spřátelit ?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....