28 ledna 2011

Den za odměnu....

Dnešní den máme za odměnu, a proč? Od rána krásně svítí sluníčko, sice je mrazík, někde menší, někde větší, ale to že konečně! zas po těch zamračených dnech vylezlo sluníčko je opravdová odměna.
Stromy se od kořenů až ke korunám obalily bílým sametem, a všechno najednou jakoby se rozsvítilo a i přes ten mrazivý vzduch ožilo.

Podle nějaké statistiky, kterou jsem zaslechla, během minulých tří měsíců svítilo sluníčko celkem pouhých patnáct hodin. Což je pět hodin v měsíci. Dost smutná a tmavá statistika. A tak i když jsem dneska při cestě do města byla zababušená v kabátě, v rukavicích a zamrzal mi nos, klidně jsem to kvůli té nádherně modré a slunečné obloze přírodě odpustila. Jen bych si nejenom já moc přála, kdyby nás takovými krásnými dny odměňovala častěji




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....