23 září 2024

Konečně mám doma .....

 


.... doma hotové všechny fotopanely 
a tak už mám jistotu, že můžu absolvovat druhou výstavu tady u nás ve městě. Termín jsem stihla tedy za pět minut dvanáct, i když úplně ne mou vinou, podvakrát mi je neměl kdo udělat protože měli dovolenou. Ale už je všechno cajk, panely jsou doma, jen ke třem posledním si musím přidělat háčky sama, protože jsou tak abstraktní, že nějak nevěděli co je dole a co je nahoře. A tak, kdo by se chtěl přijet podívat, může od 14.10. od 15:00 kdy bude takové přátelské setkání každý den krom neděle (tu mám zatím vyhrazenou jen toho čtrnáctého, jinak je zavřeno) do České Třebové do kavárny a restaurace EVA. Je to to samé místo, kde byla i loňská výstava. Otevřeno je od 8:00 do 22:00. Není daleko od nádraží, kde jsou i podzemní garáže.
 Přejdete u nádraží na druhou stranu, sejdete dolů do ulice Nádražní, po ní půjdete až ke křižovatce, kde se dáte doleva a sejdete dolů přímo ke kavárně. Pěšky je to cca deset minut. Výstava trvá od října do konce prosince ....



Platí tečkovaná trasa


Ráda se s vámi na setkání uvidím....

2 komentáře:

  1. Gratuluju ke druhé výstavě. Doufám, že bude report, protože mně to asi bohužel nevyjde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo vidíš, zapomněla jsem tam napsat že bude od října do prosince

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....