02 dubna 2024

Po trochu delší .....

 


.... odmlce velikonoční, kdy jsem byla letos
poprvé na chatě, bez počítače, protože bylo jasné, že práce bude jak na kostele a že by mne to lákalo se spíš placatit po netu než pracovat,
 je tu další celoroční výběr fotek které se nikam nevešly nebo na ně ani nedošlo. Nebudeme se tedy zdržovat a rovnou se na ně podíváme. První obrázky vypadají tak trochu futuristicky, jakože cože to je. Ale co to je je vcelku prosté. Choroš na jedné naší jabloni. Zaujalo mne, jak byla jeho spodní strana plná pravidelných kapek. Jako kdyby někoho oplakával ....






Při procházkách občas jdu kolem takového malého hospodářství. Jeho hlavními obyvatelkami jsou ovce. Šéfová chlupatice, zbytek holátka. Mimochodem stejný tvar oční panenky jako kozy a ovce mají i koně. Jen tím že mají oko tmavě hnědé není to tak znát







Jeden večer jsem zkoušela fotit krásně svítící srpek měsíce. Vzniknul z toho Mnoholičný měsíc ....





Na hrázi načapaná sojka - bonzačka


A v jiném hospodářství kočka - mazlivka



A teď pár nebeských dívadel. Těsně před deštěm ....


Cestou ráno do práce. Mlha a osvětlovací sloupy na dráze


Trochu dramatu na nebi


Ta nejzajímavější růžová mi při západu utekla


Sluníčkový reflektor




28 komentářů:

  1. Anonymní2/4/24 15:46

    To je taková nádhera, krásný pohled na svět )))
    Máš na foceni to správné očko.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý je ten pohled na spodní stranu choroše. A úplně mě dostal ten záběr na ovci zespodu. Tak ji asi vidí pejsek nebo kočička. A ta duchařina při měsíčku s Měsícem je hodně zajímavá. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta fotka ovce je de facto z cesty, a ona stála na kopečku. Jenže jsme měla dlouhý sklo, tak jsem si jí pěkně přitáhla. Ale máš pravdu pes jí asi takhle opravdu vidí.... choroš mě překvapil, tohle jsem nikdy neviděla na houbě

      Vymazat
  3. To jsou tedy parádní fotky. Těžko říci, která se mi líbí nejvíc.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Nejhezčí je ovce u té zasněžené boudy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to takové zvědavice zvědavé. Vždycky nejdřív čučí z vrchu a pak slezou dolů jestli nemáš nějaký mls pro ně.

      Vymazat
  5. Anonymní2/4/24 20:46

    Lezarts
    Fotografka se činila a zajímavě i zajímavosti, zajímavě nafotila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavosti mě baví. A i obyčejné věci se snažím vždycky nafotit zajímavě ;-)

      Vymazat
  6. Vendy, mám ráda tvé fotky, tyhle jsou opět napsto výstavní!
    Děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotky.U mě vyhrává choroš,je fantastický.Takové fotky mám ráda.
    Vendy,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla věc kterou jsem nikdy neviděla. Připomnělo mi to školní houbu :D

      Vymazat
  8. Vendy, krásná fotopřehlídka. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné fotky, ale ty ovce se mi líbí moc, i když choroš je nevšední objekt.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zviřátka jsou vděčné objekty k focení ;)

      Vymazat
  10. Vendy, opět se kochám tvými fotkami. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Zvířátka nikdy nezklamou, ale ten choroš, ten je!

    OdpovědětVymazat
  12. Nemůžu se vynadívat na ty ovce a jejich oči. Je to fascinující. Takhle nafocené jsem to snad ještě nikdy neviděla. Ta hnědočerná se mi líbí nejvíc Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  13. Jsou to zvláštní oči, a mě nesmírně překvapilo, že i kůň má takové. Viděla jsem náhodou fotku koně s modrýma očima a tam jsem si toho teprve všimla. Ony jsou nesmírně zvědavé, takže se dají fotit opravdu zblízka.

    OdpovědětVymazat
  14. Opravdu nádherné fotky, koukám se pořád dokola. Jsi moc šikovná 👍😊

    OdpovědětVymazat
  15. Kočička je vskutku k nakousnutí.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....