16 června 2023

Od detailů květin si ....

 


.... odskočíme trochu do širšího okolí,
a podíváme se do krajiny i na oblohu. Na to doufám se podívám už dnes i já, ale napínat mě budou až někdy do půl třetí do kdy by měl pilot dát vědět že se buď letí nebo neletí. Ale zpátky k zemi a pohledům z normální člověčí perspektivy ....

Jak vidno ze stromů, foceno je tohle ještě v době kdy nebylo listí. Tedy v březnu a v dubnu







Tyhle svítící dráty jsou výřezem z fotky která následuje a chtěla jsem vědět co umí objektiv který jsem si pořídila místo toho který se mi rozbil. Je to taky setový zoom jen ne 18 - 105 mm ale 18 - 140 mm. Překvapil mě že na největší ohnisko a ještě výřez z něj jdou docela solidní fotky



Na tuhle stranu, resp. na kopec nad vesnici jsem dřív chodívala častěji, teď jsem zabrousím jen občas, ale tenhle úsek mne vždycky láká k focení



Je odsud vidět  na část Třebové s kostelem sv. Jakuba Většího a trochu i na radnici na náměstí. Za hřbetem zvaným místními Kozlovský se už frčí na Litomyšl




A další můj oblíbený záběr je na cestu vedoucí k přehradě a dál na naučnou stezku údolím



18 komentářů:

  1. Zajímavě jsi fotila. Nejvíc se mi líbí ta fotka se svítícími dráty. Přeji Ti hezké dny a dobré světlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je úkaz málokdy viditelný. jednou jsem to viděla u mého skorobratra na fotce a moc se mi to líbilo. A teď aniž bych to věděla se mi to podařilo taky. prostě musí člověk stát na správném místě když svítí sluníčko a pak mu ty dráty svítí.

      Vymazat
  2. Tvoje fotografie se mi opět moc líbí.Nebeské divadlo a krásné krajinky.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mraky dokáží kouzlit. Když jsem teď byla v Olomouci tak byla obloha taky skvělá na focení

      Vymazat
  3. Velmi dramatické pohledy vzhůru i poklidné cesty!
    Doufám, že to konečně klaplo!
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neklaplo. Už jsem se fakt naštvala a chtěla vrátit peníze, jenže to nee, takže mi zdarma budou prodlužovat platnost na každý další náhradní let. Tak zatím mám náhradní na 24.6. takže bych se ještě měla vejít do červnového prodloužení, a do malého balonu pro šest lidí. Sice jsme chtěly letět se známou spolu, ale ta už se nevešla, byla jsem poslední na volné místo, ale stejně by nemohla protože jede do Maďarska na slavnosti levandule. Mě to i víc vyhovuje než ten velkej

      Vymazat
  4. Mám ráda cesty, ta poslední fotka je krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tenhle úsek mám taky ráda, vždyť jsme po téhle cestě šly ;-)

      Vymazat
  5. Moc hezké fotky. Z některých drama přímo sálá.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Ono se mi dost často stává, že než vyrazím z baráku na procházku, do té doby modrá obloha se zatáhne a většinou končím bez sluníčka a se zataženou oblohou. Občas to ještě stihnu že se teprve začnou ty mraky kupit a ještě svítí sluníčko, což je ideální pro zajímavou oblohu

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní17/6/23 17:50

    Lydie
    Moc se mi líbí svítící dráty.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí ta fotka 3 od konce. Skvělé světlo.

    OdpovědětVymazat
  9. Vendy, hezké fotky. Ráda koukám na mraky na oblohu a ráda jsem koukla na mraky i k tobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se opravdu obloha vytáhne. Dneska tedy moc ne, je jednolitě šedá a zatažená. A to prý mají už ode dneška být tropy....

      Vymazat
  10. Pohledy na prohnuté dráty jsou působivé, trochu mně připomínají pohledy z lanovky.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....