01 června 2023

Návrat do dubna .....

 


.... s několika pohledy na různé rostlinkové zástupce ....

Zkoušela jsem objektiv který mi přenechala známá, jelikož manuální ostření jí dělá velké problémy a na její řadě foťáku prostě automat nefungoval. Moc se mi líbí jeho bokeh, byť víc ho používám na jiné focení, je to dlouhé sklo i když má i široký záběr


Představovat asi nemusím 😉





První z květů phylocactusu se nesměle klubal


Zkoušela jsem i co možná největší přiblížení co to umí




Docela se mi líbí focení s ním, byť jsem zjistila že se moc nehodí do ne zrovna dobře osvětlených interiérů. I co se týče ostrosti je oproti jinému zoomu o dost měkčí. Něco mezi normálním moderním objektivem a starosklíčkem, ale taky je možné že to ještě neumím úplně vychytat. Zatím s ním fotím jen občas, víc opět jede ten co jsem si pořídila místo toho který se mi rozbil. 
A jak se blíží víc a víc neděle kdy bude vernisáž, začínám se paradoxně na foťák dívat se stále větší nechutí. Navíc začínám být nervózní protože úplně nevím kdo z pozvaných vůbec přijde. Kdo přijde od pondělka kdy začne být pro veřejnost mě tak ani moc netrápí tak jako to co řeknou a jestli vůbec přijdou osobně pozvaní protože je mezi nimi pár lidí na kterých mi záleží a nerada bych je zklamala. 


19 komentářů:

  1. Vendy, moc se mi líbí ta první fotka (ty ostatní jsou teda taky hezké, ale ta první je nej...)
    Držím palce, ať se vernisáž vydaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já vím, že bych to asi neměla tak hrotit, že to buď dopadne dobře nebo to bude fiasko, jenže to bych zas nebyla já :D :D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Miloš1/6/23 21:18
    Duben z hlediska počasí za moc nestál, ale květinám to očividně nevadilo. A ten bokeh na první fotografii je opravdu skvostný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No byl tedy fakt aprílový jak má být. Jo, jo ten bokeh se mi líbí taky

      Vymazat
  4. Vznikly velmi zajímavé fotky!
    Vendy, měj příjemný den. A držím palce! Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ač duben propršel, tak jsi přece jen objekty na focení našla. Měj hezké letní dny a dobré světlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, vyzobávala jsem ty krásné slunečné dny jak zrníčka zlata z písku ...

      Vymazat
  6. První foto je vskutku skvostné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má ale jeden velký kaz, tu tyčku ke který je ta cesmína přivázaná. Nebýt tam, tak je to opravdu fotka jak víno!

      Vymazat
  7. Ahoj Vendy, máš to moc hezké, jako vždycky ! Přeju úspěšnou výstavu, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, musím říct že se bojím dnešní noci, páč už ta včerejší byla výživná na špatný sny!

      Vymazat
  8. Jako nefotografovi mi připadají tvoje fotky jako kouzla :).
    Přeji ti, aby vernisáž klapla na jedničku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera mi psala Míša která přijede ať se na to vykašlu, že to když tak bude komorní. Má pravdu, já to vlastně vůbec neovlivním. Spíš mi to ukázalo, že jsem si o spoustě lidí dělala jen iluze a že mi vlastně tím že nepřijdou prokázali velkou službu. Ukázali se v pravém světle .... Spíš mi to přijde nefér vůči majitelce která připravuje pohoštění na účet podniku a která tam kvůli mě bude trvrdnout v neděli kdy má jediný zavírací den a klid.

      Vymazat
    2. To mě mrzí. Proto třeba nikdy neslibuju nic, o čem vím, že to nemusí klapnout. A u těchto akcí to platí asi stonásobně - pokud mě někdo nedopraví do větší vzdálenosti autem nebo nejede se mnou, nemám šanci se na místo dostat. Mám panickou hrůzu z přestupů, taková moje malá osobní fobie :/.

      Vymazat
    3. Já taky jsem závislá na buse a vlacích, nebo když se najde někdo kdo mě odveze, což ale je málokdy. Popravdě přestupy taky nemusím, taky taková malé trauma z dětství když jsme vždycky naháněli při přestupu už pomalu se rozjíždějící vlak.... ;-)

      Vymazat
  9. Ian Dury9/6/23 18:32

    kazdopadne to pusobi zajimave...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych že to jsou takové nijaké fotky. Něco se podařilo něco úplně ne.... na výstavu bych je tedy nedala....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....