05 června 2023

A máme tu zlatý .....

 


.... květen. Tedy alespoň na jedné zdejší louce.
Po mnoha letech kdy jsem si stále říkala musíš, musíš ale samozřejmě nikdy to nestihla, letos konečně jsem se vykopala s foťákem mezi pampelišky. A bylo to fakt krása když si člověk klekl na jejich úroveň a rozhlédl se kolem dokola po té zlatožluté nádheře. Užívala jsem si to tedy náramně ....











Ale nebyly to jen pampeluchy, našla jsem i pár květů blatouchů





O kousek dál jsem nachytala dva žluťásky řešetlákové při milostných tancích a hrách





22 komentářů:

  1. Žlutá, moje oblíbená, to je jaro. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsou takhle na ploše a ve velkém, tak to je zážitek

      Vymazat
  2. Takový pole pampelišek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo. je to ta louka co už byla posekaná když jsme se vracely z procházky. Byla celá úplně žlutá

      Vymazat
  3. Anonymní5/6/23 22:22

    Lydie
    Můj nejmladší bráška , když byl dítě, tak říkal, že pampelišky jsou nejkrásnější kytky. Mě se také moc líbí.
    /Pro zajímavost - bratr si udělal střední zahradnickou školu - nyní už je několik let v důchodu, ale stále navrhuje a dělá zahrady ap./

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale, to bych občas potřebovala jeho rady! ;-)

      Vymazat
  4. Vendy, moc krásné. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! Spousta zlata pohromadě.
    Vendy, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu fakt to bylo krásný. a obzvlášť ve výšce očí. To se táhlo zlato do nekonečna....

      Vymazat
  6. U nás na Vysočině taky kvetly - někde byly louky úplně žluté. Ale mám pocit, že do foťáku mi pronikly jen jednotlivé ze zahrady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde musely být hotové lány tak to bylo okolo Frenštátu. Pro změnu když jsme tam jeli tak byly louky stříbrné odkvetlými. Mě se je na zahradě docela úspěšně ze záhonů podařilo polikvidovat, byly jen někde kolem plotu.

      Vymazat
  7. Pampelišky už odkvetly, ale teď kvetou pryskyřníky a štírovníky a další žluté květy. Louky jsou teď plné barev a zajímavé jsou i květy travin. Měj se hezky a přeji dobré světlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pryskyřníky už taky docela odkvétají a štírovníky tady u nás moc nevídám. Ale teď to je o vlčích mácích a kopretinách. Těch mých je najednou nějak poskrovnu, a ačkoli jsem je nesekala a nechávala odkvést úplně zmizely. Vlčí máky se mi tu pro změnu krásně vysemenily na záhonku a občas i jinde a už začínají nakvétat.

      Vymazat
  8. Ta žlutá je tak pozitivní ! Pampelišky jsou jak malá sluníčka. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, je to krásné když si sedneš mezi ně a jen tak se kocháš pohledem na tu záplavu žluté....

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. trvalo mi to čtyři roky než jsem tohle zašla fotit. Tak dlouho jsem okolo jarních žlutých luk jezdila nebo chodila, ale nikdy se nedokopala k tomu si vzít sebou do práce foťák a nafotit je.

      Vymazat
  10. Ian Dury9/6/23 18:27

    Jo pampelisky krasne zlatnou, mam o nich i clanek na blogu...Uz odkvetly, ale zas jsou po ruznu uplna pole kopretin..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bylo to krásné, a já se nesmírně kochala sedíc mezi nimi.

      Vymazat
  11. Žluté mámení. Pampelišky na louce jsou nádherné, horší je to na zahradě, blatouchy nemají chybu vůbec nikde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to má hlavně v sobě to kouzlo nadcházejícího jara a konce bezbarvých zimních měsíců

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....