19 listopadu 2022

Pavučinohraní .....

 

.... které jsem si chtěla vyzkoušet při cestě
za mlhy mi dalo vcelku zabrat. Zapomněla jsem si vzít brýle abych viděla jestli vůbec někde nějaké pavučiny jsou, takže jsem jen tak nějak odhadovala, a na každou rostlinu, větev či trávu jsem brejlila přes foťák. A když už něco někde bylo, tak vysoko a na světlém pozadí kde při focení pavučina byť z korálků rosy nebyla vidět. Nakonec se ale začalo dařit i když tedy najít pavučinu pohlednou, pravidelnou a tak aby se dala dobře fotit byl docela 
nadlidský výkon ....
Místní pavouci jsou buď nepořádníci .....



.... lenoši ....




.... chaotici ....






.... poživači omamných látek či všechno dohromady ....




.... protože najít opravdu krásnou klasickou pavučinu která se jakž takž dala vyfotit se mi podařilo až po dvou hodinách na procházce ....





18 komentářů:

  1. Super. Pavučinky už jsem z blízka hodně dlouho nefotila. Nějak je nevídám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky hledám a pátrám, občas se na zahradě najde ten chaos. Normální pravidelná pavučina tedy ne. Ani doma....

      Vymazat
  2. Také občas fotím na loukách takové detaily. Zrovna dnes jsem fotila námrazu. Ještě nevím, jak fotky dopadly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na námrazu se těším, zatím tu ale podmínky na ní nebyly. Je sucho ve vzduchu. Chtělo by to ranní mlhu a mráz

      Vymazat
  3. Ten pavučinkový chaos je zajímavý, zvláštní a neobvyklý. Pravidelné pavučinky fotí každý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám materiálu na focení dost. Pavouků chaotiků tady je evidentně nadbytek

      Vymazat
  4. Na některých fotkách to vypadá jako perličky na nit. Parádní fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to se snažím právě nafotit, ale zatím se to až tak moc pěkně a kvalitně nedaří

      Vymazat
  5. Ať jsou vaši pavouci jací jsou, podívaná je to úchvatná!
    Vendy, užij si neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně mne ti pavouci pěkně štvou. Nejvíc v baráku!

      Vymazat
  6. Překrásné pavučinky.Také se chystám na podobné detaily,ale musím se stativem a stejně to není jistota,že to dobře dopadne.Nosím multifokály a občas si říkám,že by to chtělo spíše jenom brýle na dálku a nebo na blízko.Tak snad mě manžel někam vyveze,abych nemusela běhat po sídlišti s velkým stativem.
    Vendy měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jdu fotit s Nikoušem, tak přímo na focení brýle nepotřebuji, koupila jsem si na hledáček optickou korekci a s tou se dá. Ale brýle potřebuju na koukání kolem sebe nebo při nastavování foťáku. Když fotím s Nexíkem tak tam je potřebuju nutně, protože u něj se fotí přes displej. I když jsem si teď koupila ten viewfinder stejně potřebuju brýle na blízko.

      Vymazat
  7. Vendy, nádhera. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Vendy, já pavouky ráda nemám, ale pavučiny se mě líbí. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti mi nevadí, tedy ve smyslu že bych při spatření dostávala hysterák jak moje spolužačka. Štvou mě těma pavučinama který člověk jeden den zamete a druhý tam jsou zas. Ale v přírodě ať si motají a pletou jak chtějí.

      Vymazat
  9. By mě tedy zajímalo, čím se pavouci a pavoučci teď živí, mouchy nelétají, brouci také nejsou vidět, že by jim stačilo se jen napít kapek vody?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....