06 srpna 2022

Nečekaný večer ....

 

.... nebo spíš ne dlouho očekávaný večer. Prostě
večer který jsem vyfasovala od syna a na který jsem nemusela dlouho čekat. Konečně po dlouhé době živák, a navíc moje oblíbená hudba. Tour Čechomoru který zavítal do "rodných" Svitav. Takže za humna. Jako vždycky při téhle hudbě jsem si zabékala, zavrtěla se a nabila úžasnou energií. A že má své kouzlo kterému podlehne snad každý tak tomu nasvědčovalo i to, že můj jinak rezervovaný synek pěl co mu hrdlo stačilo. Ostatně o svoje hlasivky jsem se bála i já, jestli vůbec druhý den budu schopná mluvit. Slyšet byly jak staré známé fláky, tak i písničky novější i nejnovější, které se nesly tentokrát v rockovém duchu. Dvě hodiny bez přestávky, jedna písnička navazovala na druhou. A zpívali všichni kdo stáli i seděli.
Dokonce jsem se i nečekaně setkala s jedním blogerem s kterým se známe z fb. Svůj blog má na platformě Mladé fronty, a je vcelku úspěšný. Vloni vyhrál titul Nejlepší bloger a letos skončil na druhém místě. Hodně cestuje, takže jeho články a fotky vás zavedou na různá místa i akce. Takže takový malý bonus 😉 ....


Nebrala jsem si sebou aparát, zastoupil ho zase telefon. Nevím totiž jak z foťáku dostat ven videa. Z telefonu to je paráda, protože si z něj můžu  rovnou přehrát videa do svého účtu na YouTube













17 komentářů:

  1. Anonymní6/8/22 18:25

    " Ježíšimarjá !! vždyť už je srpen !"
    ( kdos´ zařval )
    ...... a každý, kdo toho byl schopen,
    otvíral dveře a okenice !
    Již zimní smrad vyvanul za světnice
    a všichni už venku se radujíce !
    Ještě snad nikdy tak nezaspali !

    Rodina s bábou, i dědek starý,
    chtí stihnout všecko, co zameškali !
    Zpěv zní kol celé budovy !

    .... " Stačíme zasázet brambory ???"
    " Jistěže ! stačíme ! kopejme rychle !"
    . . . kdos´ běží a prdí pod plným pytlem ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní7/8/22 00:35

      Fredy Kruger

      Děd seje mrkev ! řve : " Ještě je léto !"
      . . . pobízí všecky : " Však stihneme to !
      Kdo bude zahálet, prosere to !!"

      Vymazat
    2. Milý Frede, tvoje komenty jsou prostě perly a vždycky mne rozesmějou. Léto budiž pochváleno i ve své druhé půlce!

      Vymazat
  2. Vendy máš tedy super zážitek
    Také mám tuto kapelu a jejich písničky ráda. Přeji to prima letní dny a další super zážitky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to bylo opravdu překvapení, synek si tu pro něco byl a jen tak mimochodem prohlásil, půjdeš taky druhýho na Čechomor? Já ani netušila, že tu mají koncert někde poblíž! Takže jsem si hned v práci domluvila volno. když jsem to říkala synkovi že tedy jo, že půjdu tak lakonicky odvětil, no já jsem ti stejně už koupil tak jako tak lístek! Bylo to po těch dvou letech alespoň bez jedné takové akce dlouhé, a já si to náramně užila....

      Vymazat
  3. Vendy, věřím, že to byl zážitek. Taky je mám ráda. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejich koncerty jsou VŽDYCKY zážitek. Ta energie která z nich jde je opravdu obrovská a melodie strhnou k juchání snad každého. Což je vidět vždycky i na mém synkovi ;-)

      Vymazat
  4. Tak tohle musel být super večer!
    Vendy, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl! O tom žádná.... jen tedy kdyby nebylo tak dusno mezi synem a jeho přítelkyní.

      Vymazat
  5. To jsi měla tedy krásný večer. Jsem si uvědomila, že jsem už nebyla hodně dlouho na něčem podobném.
    Pohodovu neděli, Vendy!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tři roky, z toho dva koviďácký. Teď ještě kdyby se tu ukázali Havelkovci, ale kamarád zatím žádné avízo nedávala, tak se budu muset podívat na kalendář, jestli nebudou někde poblíž. To jsou moje dvě srdcovky.....

      Vymazat
  6. Ian Dury7/8/22 19:54

    Čechomor je u mne klasika, nedavno "valeli" u nas v Kralupech v kulturaku...I když jedna znama muzikantka, tradicni folkloristka, tento dtyl "nemusí"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni jsou takový nezařaditelný styl. Pokud vím, tak povětšinou je zařazují do škatulky Etno hudba. Tak jasně, zarytí folkloristé prostě tohle nezkousnou, stejně jako nikdy operní nadšenci nepřekousli když zpívali Domingo, Curra a Pavarotti popové písně. Jenže těm i těm se podařilo přitáhnout mladé k národním písním nebo naopak ke klasické hudbě....

      Vymazat
  7. Ahoj Vendy. Čechomor mám moc ráda, byla jsem na nich několikrát a vždycky super. Nemohla jsem po jejich koncertech vždycky ani usnout, jak jsem byla nabušená energií... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo.... to je přesný! Člověk je totálně nadopovanej dobrou náladou a energií....

      Vymazat
  8. Folkrock mám celkem rád, hodně se mně líbil zlínský AG Flek i Fleret, ale Čechomor jsem ještě neviděl, asi i proto, že jsem u nich čekal hlavně folk, který zas tolik nemusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni od dob dřevních začátků v posledních třech letech hodně přitvrdili, dokonce měli i jedno z novější doby album které bylo hodně rockové. Ale i tehdy to nebyl klasický folk. Víc do folku jsou když vystupují s Kandrášovci. Pro změnu teď občas vystupuje jen Černý s Holasem tedy kytara a housle a to je zas spíš takové bluesové hraní. Jsou to takoví hudební chameleoni. Tak se na YT podívej, určitě tam nějaké koncerty najdeš.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....