12 února 2022

Modrá je dobrá ....

 




19 komentářů:

  1. Prostě nádhera!
    Vendy, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná fotografie.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda !
    Pohodovou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Hezká fotografie. Pohled na vodní hladinu uklidňuje. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, včera jsem se nejdřív uklidňovala abych se po návratu domů rozčílila že mi nevyšla pomalu ani jedna fotka s vodou! ;-)

      Vymazat
  5. Vendy, ahoj. Hezká fotografie. Ráda se koukám do vody. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohled na vodu nebo do vody je krásný, to můžu i já!

      Vymazat
  6. Anonymní13/2/22 23:57

    Lydie
    Modrá je fakt dobrá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle místo mám hodně ráda, pokaždé když jsem v dobříšském parku tam jdu a tuhle vodní serpentýnu si fotím.

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. A přitom je to takový malý potůček který napájí ohromný rybník. To místo mám ráda a pokaždé když jsem v Dobříši v parku, musím si tam fotku udělat.

      Vymazat
  8. Povedená fotka, miluji ty od vody. :o)
    Vendy, měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....