02 ledna 2022

Ponovoroční procházka ....

 


.... se narozdíl od té novoroční nesla v duchu
slunečném. Takže jsem nelenila, a hned jak to šlo, jsem se vypravila trochu protáhnout tělo. Mimochodem fotky jsou ze stejných míst, kde jsem fotila také v neděli při té úžasné mlze. Je tu na cestě tak zhruba asi sto metrů, které mají pro mě velké kouzlo. A tak jsem se dneska opět vypravila na ona místa, protože tentokrát to venku vypadalo i díky teplému počasí posledních dní spíš jako jaro než začátek ledna. Ovšem až na bláto na cestě která je celá rozježděná od čtyřkolkářů 😖. Byla místa, kde mě to málem sežralo holiny které jsem si preventivně obula. I dneska mě jedna čtyřkolka míjela. Takže jsem si v duchu řádně zanadávala ....


Původně jsem šla s malým foťákem, ale když jsem vyšla před dům a uviděla jak se nad dráhou válí mraky, okamžitě jsem se obrátila a šla pro zrcadlo















20 komentářů:

  1. Moc krásnou procházku sis udělala a hezké fotografie pořídila. Zajímavé jsou i ty industriální. U nás je už od Vánoc zase jen zataženo a i když je venku teplo, tak pořád mrholí. Přeji Ti krásné dny tohoto, již nového roku, a já věřím, že jakmile přijdou první lednové vichřice, tak po nich přijde i ta pravá a pořádná zima. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za přání i pochvalu. Ty industriální jsou prosím chlouba České Třebová, nádraží, seřazovací nádraží a překladiště kontejnerů.... na nic jinýho než na tohle tady nenarazíš. Vidět to je odevšad, v noci vidíš díky tomu světla na nějakých čtyřicet kilometrů a tvoří to svinskej světelnej smog.....dneska k ránu docela dost pršelo, ale teď zas sluníčko vykukuje.... ale teploty jsou stále kolem deseti stupňů.

      Vymazat
  2. Byla jsem včera se Zuzanou, asi 8 kilometrů, ale počasí fakt divný, jarní, ale divný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze známých důvodů jsem teplo potřebovala, ale máš pravdu, bylo to divný.... Sice bylo fajn, ale když jsem to nejmíň potřebovala tak mi chcípla baterka ve foťáku. Zapomněla jsem ho vypnout a ve studenu se rychle vybila. Já naopak se parádně nabila! ;-) :D :D

      Vymazat
  3. Anonymní2/1/22 20:21

    Lydie

    Moc pěkné fotky z "jarní" procházky.

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi industriální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je chlouba Třebové a to, co jí udělalo známou po celé zemi už za bolševika. Železniční uzel. Největší seřazovací nádraží a teď k tomu přibylo mraky kontejnerů na překladišti Metransu. Začínali s jedním mostovým jeřábem a už tam jsou tři.....

      Vymazat
  5. Tak tohle bych tipovala na březen! Pěkné! Ty čtyřkolky, to je mor.Stejně, jako někde na vodě ty skůtry, nemusím je. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, vypadalo to tak. Já když vidím čtyřkolky tak nadávám jak špaček, ale na druhou stranu si vzpomenu na slova herce kašpara od Cimrmanů, ten potom co skončil na vozíku prosil lidi, aby čtyřkolkáře nezatracovali, že pro kvadruplegiky je to jediná šance, jak se někam dostat do přírody. Snažím se to tak brát, ale tohle jsou mlaďáci který si na tom prostě rajtujou kde se jim zlíbí a pro zábavu. Jen občas je mezi nimi někdo kdo třeba jede na chatu kterou má v lese bez možnosti přístupu autem. Ti tedy také jezdí slušně pomalu.... Většina cest je tu takhle rozježděná takže za mokra je to lahůdka se někam dostat.

      Vymazat
  6. Vendy, přišla jsem Ti popřát vše nejlepší do nového roku, hodně zdraví, pohody a ať se máš dobře. Hezké fotografie, jak na jaře. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, Vendy. Bláta máme tedy i u nás celkem dost...
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak po hlavních cestách to tady v lese jde, protože jsou buď z panelů nebo asfaltované, jelikož po nich jezdí lesní technika, ale ty boční jsou opravdu výživné.

      Vymazat
  8. Nádherné fotografie.Podobně jsem fotila na silvestra,snad se fotky docela povedly.Ve městě bylo zataženo a mokro a díky tomu,že dcera zapomněla něco koupit jsme ji to vezli a pár km za Turnovem byly mraky pryč a tak jsme se mohli podívat na pár milých míst v Českém ráji.
    Hezký začátek prvního týdne nového roku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Silvestra tu bylo zataženo, ale kolem 12°C. To samé na Nový rok, až včera se ukázalo sluníčko a dneska se taky vykulilo. Já na Silvestra fotila večer a o půlnoci ohňostroje. Ale nadávala jsem si, že když bylo takové teplo, že jsem měla jít na tenhle kopec odkud jsou fotky a fotit nad městem....

      Vymazat
  9. Téměř jarní fotky ! Ale jsou moc hezké. Počasí je takové spíš divné. Včera u nás bylo celkem příjemně, ale slunce nesvítilo. Dnes teď dopoledne se nebe místy protrhalo a slunce vykukuje. Jenže těžko říci najak dlouho :-).
    Měj klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téměř jaro bylo, kolem jedenácti stupňů. Dneska to sluníčko taky svítí, je teplo, ale jak je praveno v předpovědi, fouká silný vítr. Ve čtvrtek už by měly jít teploty rapidně dolů....

      Vymazat
  10. Už to tak mohlo zůstat, zimy bylo dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně je ta zima taková divná. Včera když jsem šla z práce tak jsem myslela nejdřív že je taková mlha, ale on to byl prašan který padal. Ale zas tolik ho nenapadlo. Ale stále dost mrzne jak v noci tak přes den.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....