05 ledna 2022

Na scénu vstupují .....

 




20 komentářů:

  1. Zajímavá fotografie. Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Že by Litomyšl?
    Pěkné a pohotové zachycení světla. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. je to nádvoří Litomyšlského zámku ;-)

      Vymazat
  3. Pěkné a vtipné. Přemýšlím, zda má Litomyšl někde stavbu s obloukovou klenbou, která by takto vrhala stín a typovala bych nádvoří v zámku Telč. A ono to bude určitě úplně jinde. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano už to vidím, jo je to Litomyšl. Přece jen má prosvětlené ochozy v patře. 🙂

      Vymazat
    2. Jasné! Nádvoří litomyšlského zámku a jsou to prosvícené oblouky v druhém patře zámku, tam jsou ty arkády otevřené z obou stran. Ovšem to, že vyšla na každý oblouk jedna květina jsem si všimla až doma na počítači.... mě se to nádvoří líbilo tak jsem to vyfotila a ejhle, ono to nakonec dopadlo takhle! ;-)

      Vymazat
    3. Pěkně tajemně to vypadá, myslel jsem, že je to snad obrys aut, ale ten by musel být ještě inverze, protože by vytvářely stín.

      Vymazat
  4. Já bych to nepoznala, odkud to je, ale fotka je to přímo parádní.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pokud nemáš nakoukané nádvoří zámku v Litomyšli, tak je jasné že to nepoznáš. Taky bych to nepoznala, kdybych tam nebyla tak jednou do měsíce s vnučkou. A za ty čtyři a půl roku si to přece jen zapamatuješ ;-)

      Vymazat
  5. Krásná fotka. Vendy, měj i krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, povedená fotka. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. No původně to byla foceno jen jako celek nádvoří, až pak jsem si všimla že každá jedna arkáda osvětluje jednotlivé rostliny...l.

      Vymazat
  7. Tyhle náhody jsou úžasné. Měj se hezky? J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jo, většinou opravdu vidím pořádně co jsem vyfotila až doma když si fotky stáhnu ...

      Vymazat
  8. Kouzelné. Hezkou neděli přeji. J.

    OdpovědětVymazat
  9. Tož ..dobre to maji nasviceno..

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....