09 ledna 2022

Mnoho listů .....

 




18 komentářů:

  1. Opravdu ano!
    Vendy, přeji hezký večer!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Japonské javory jsou nádherné, jak rozmanitostí barev, tak listů....

      Vymazat
  2. Úplné listové bludiště.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. Pozoruju tenhle javor od malého stromku jak se pomalu rozrůstá a narůstá....

      Vymazat
  3. Pěkně barevné listí.To by byla látka s takovým potiskem! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před zhruba třemi lety jsem objevila v Praze v Klimentské obchod, kde měli úžasné látky. No něco nádherného. Když jsem tam šla vloni, už tam nebyl. Ceny byly tedy taky úžasné, nicméně ty látky za to stály. Bylo to jak vrátit se do doby renesance nebo baroka.

      Vymazat
  4. Jeden lísteček za druhým. Bezva fotka !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně naskládané jsou. Já mám zatím na zahradě javoří miminko....

      Vymazat
  5. Když se daří, tak se daří.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, tomuhle se daří úžasně. Asi proto, že tam není moc velký sluneční úpal a i mu svědčí kyselá lesní půda.

      Vymazat
  6. Těším se, až se zase budou zelenat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tyhle se budou hned od jara červenat ;-)

      Vymazat
  7. Ten červený javor připomíná konopi..JXD by se divil..

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. No na podzim je ještě intenzivněji zbarvený

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....