23 listopadu 2021

Podzim se pomalu ...

 


.... ale jistě hodlá překlopit v zimu a nastane 
čas sušin. Tedy on už vlastně je, ale stále bylo možné fotit i čerstvé květy. Teď už těch možností je pomálu, tedy pokud zrovna se nezblázní hrachor a nekvete a nešplhá se po keři, a tak bude člověk rád i za ty sušiny. A jelikož jsem už nějaké stihla nasbírat dříve, tak si pár foteček dnes dáme ....

Takže takhle to začíná ...





... takhle to pokračuje ...



... a takhle to končí ....




27 komentářů:

  1. Překrásné fotografie Vendy. Dnes ráno u nás krásně mrzlo ( bylo -5°C) a hezký byl i východ slunce pohledem z okna, ale ven jsem se nedostala. Dopoledne se však zase zatáhlo a je tma a prší. Nemám toto podzimní období vůbec ráda. Měj se moc krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady sice včera ráno taky trochu mrzlo, a chvíli svítilo sluníčko, ale pak se zatáhlo a začalo mrholit a to se děje stále.... taky to nesnáším. Tma, mokro, bláto ...

      Vymazat
  2. Krásně zdokumentovaný život rostliny.
    Vendy, měj pohodový večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, ono teď člověk hledá inspirace kde se dá ...

      Vymazat
  3. No jo, okolickate rostliny maji se vuj puvab v kazde fázi

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, překrásné fotky. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezky jsi zdokumentovala život rostliny, krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, jak jsem šla po cestách, tak se to takhle krásně předvádělo okolo mne. Až k tomu konci...

      Vymazat
  6. Náádherně zdokumentováno !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Od dětských střevíčků až po dospělost :).

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, to je hezký rostlinný časosběr. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mne nějak napadlo to takhle poskládat, byť jsou ty fotky focené na různých místech

      Vymazat
  9. Fotky jsou krásné, poslední vystihují dnešní depresivní počasí. Měj se. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady bylo depresivní počasí do pátka, teď je pro mne dvojnásob protože sněží. A já tedy zrovna ten sníh dvakrát moc nemusím.....

      Vymazat
  10. Ta poslední vypadá jako nějaká mimozemská příšerka s chapadýlky!

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju tyhle tvoje detaily. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, občas mi nic jiného nezbude než fotit i tohle

      Vymazat
  12. Vendy, to je zajímavá foto série jedné rostlinky.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  13. A každá ta etapa má něco do sebe. Moc pěkné záběry. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....