15 října 2021

Výzva č.3 .....

 


.... u JaryD nese název Barvy podzimu. Tak na ty jsem se těšila
moc. Jenže užívám jsem si jich jen málo. Co bylo barevné, to zlikvidovaly poslední mrazivé dny, a zbytek je, alespoň u nás, stále víc zelený než barevný. A je otázkou jestli se zbarví, nebo po mrazech opadá listí  dolů zhnědlé. Většinou jsem si tyhle dny užívala o některém z víkendů nebo dokonce prodloužených víkendů svátkem na chatě, ve zlatých bukových lesích Brd, jenže zatím to vypadá, že se tam v nejbližší době nedostanu. Nejen že mi ještě není úplně do zpěvu, tudíž na to, abych v pondělí už šla do práce v lepším stavu mám jen dva dny, ale ani počasí není zrovna takové, aby to člověka k nějaké cestě vůbec vylákalo. Něco málo se mi ale nafotit podařilo a to málo vám tu teď, monotematicky zaměřené na listy přísavníku jen s maličkou odbočkou ke chmelu, předkládám ....



Co dokáže starosklíčko vyčarovat z  odrazu modré oblohy na listech mne docela překvapilo






Celý rok má japonský javor listy nádherně červené. Ale na podzim narozdíl od všech ostatní javorů které se halí do nádherných barev on svou krásnou barvu ztratí do nevýrazné hnědočervené


Chmel svou zlatou ještě neměl, nicméně náznaky už tam byly




22 komentářů:

  1. Vendy moc hezké fotografie k třetí výzvě od Jarušky.👍

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, nádherné fotky. 👍👍👍 Ta druhá je prostě 💣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je naprosto nerealistická! Jak z čínského katalogu na modré jahody, zelený růže a podobný nesmysly který tam mají! Nechápu to, jak to, že ty starosklíčka mají nádherné podání barev a najednou mi z toho vyleze tohle!

      Vymazat
  3. Vendy to jsou moc krásné fotografie. I na malém kousku přírody se dá najít spousta nádhery. Doufám, že se zúčastníš i poslední části na "volné téma". Děkuji ti za účast a přeji Ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem se trefila do noty. Tak to snad dám taky! Aspoň bych moc ráda stihla i tu poslední část.

      Vymazat
  4. Nejvíc se mi líbí 4. a poslední fotka. Přísavník opravdu barví. Přeji Ti, ať je ti dco nejdříve už dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přísavník je na barvy opravdu expert, dokáže úžasné věci....

      Vymazat
  5. Vendy, mě se nejvíc líbí ta poslední fotka s chmelem. Brzy se uzdrav. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky, Vendy!
    Mj hezkou sobotu! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Sobota by měla být sázecí. Musí jít už do země tulipány a narcisy....

      Vymazat
  7. Úžasné. Moc krásné barvy jsi zachytila.

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou barvičky, nádhera. Krásné fotky, Vendy.
    Přeji i krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak některé mi vyšly úplně nepravděpodobné.... to je fakt.

      Vymazat
  9. Ty první fotky jsou fakt zajímavé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta první ta ještě jde, ale ta druhá, na tu jsem čučela jak puk. Nechápu jak to takhle mohlo vyjít....

      Vymazat
  10. Nádherně zachycené barvy podzimu

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou panečku barvy! Úžasné!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, přísavník to vážně umí rozjet s barvama!

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....